OP Zoek Naar ...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
badair

OP Zoek Naar ...

Bericht door badair »

help, ben op zoek naar een bedrijf voor het onderhoud van mijn freelander.
Voorwaarden:
- Geen landrover dealer (die maken meer kapot dan je lief is)
- Omgeving utrecht
- computer om dat ding uit te lezen
- moet openstaan voor niet alledaagse aanpassingen.
robb

Re: OP Zoek Naar ...

Bericht door robb »

WIWO mijdrecht kan een hoop, ik weet niet of ze een compruttel hebben om eea uit t elezen maar dat ze goed werk leveren is zeker.
Pas mijn auto voor onderhoud en APK geweest en perfect verzorgd.
Misschien een tip.............!!!!! ;-)
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

ik las dat ide dingen om uit te lezen stervens duur zijn, dus denk dat je daar echt voor naar een dealer moet gaan.

verder heb ik ook goede ervaringen met WiWo, zij zijn ook de laatste die vreemd kijken van niet alle daagse aanpassingen.

Je kunt ook nog kijken op:
[www.blubberweb.tk]
daar staat een mooi kaartje en een mooi overzicht van ervaringen met bedrijven die al dan niet verstand hebben van landrovers.

Groeten Jan Schober,
ps, wat voor "niet alledaagse aanpassingen" ben je eigenlijk van plan, je maakt me wel nieuwsgierig.
JoEl

Bericht door JoEl »

nee, niet alleen een dealer heeft die dingen om uit te lezen. ik ken een 4x4 garage die zo'n uitleesapparaat heeft, geen LaRo-dealer, maar zit in Noordwijkerhout.
L4A
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Het mag sinds kort ook niet meer dat alleen de officiele dealer de hard en soft ware heeft en kan aanschaffen, en ook sinds die tijd zijn er legio universele computers op de markt of dit te doen, met een gewone pc met interface stekkers.

gr,

RoLandrover
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Ook Vis' Land Rover Supplies in Scheveningen heeft Testbook.

Dennis B.
badair

Bericht door badair »

dat op de pc uilezen is me nog niet gelukt, landrover heeft zijn eigen idee over ''wereld standaard'' .td4 is wel mogelijk.
Jan Willem

Bericht door Jan Willem »

Ik weet niet hoe oud je wagen is maar bedenk dat eventuele fabrieksgarantie kan vervallen (althans ze gaan extreem moeilijk doen) als hij niet dealer onderhouden is geweest geworden gedaan

Suk6 met je zoektocht, ik heb geen enkel idee waar je terecht kan

JW
badair

Bericht door badair »

fabrieks garantie? het is een landrover!!!
Plaats reactie