Ja ik heb nu nog een aantal vragen voordat ik de weg op kan.
Ik wil de Landrover verzekeren. Heb contact met Wiggers gehad. Nu is mijn vraag. Is een WA verzekering voldoende of zijn er mensen bij die hun auto anders verzekeren.
Vincent
Verzekering
Re: Verzekering
Gewoon WA.
Als je schade hebt maak je het meestal toch zelf.
En bij een onfortuinlijke ontmoeting in het verkeer heb jij een kromme bumber en een nieuw scherm nodig. Je mede ongevalgenoot is er meestal iets minder aan toe.
Althans als je de goede uitzoekt. Gele verf is meestal een stuk duurder (trein).
Mijn mening.
Suk6 JW
Als je schade hebt maak je het meestal toch zelf.
En bij een onfortuinlijke ontmoeting in het verkeer heb jij een kromme bumber en een nieuw scherm nodig. Je mede ongevalgenoot is er meestal iets minder aan toe.
Althans als je de goede uitzoekt. Gele verf is meestal een stuk duurder (trein).
Mijn mening.
Suk6 JW
gewoon wa zoals Jan W al meld die ander zal meer schade hebben.voor je zelf ergens in de bumper een deukje of een krom scherm.schade in tijdens off road is voor je eigen
vr gr peter109D
ps bij een oudje een oltimerverz.
vr gr peter109D
ps bij een oudje een oltimerverz.
Vincent,
Het hangt er toch wel een beetje van af hoeveel geld je onder je LaRo hebt zitten, er toch ook ontzettend veel met nieuwe(re) en jongere LaRo's, dan kan 't behoorlijk klote zijn als je die om een boom heenvouwt (naast de weg dan he!)
Maar in soort zaken kan Wichers je toch ook adviseren?
Durk
Het hangt er toch wel een beetje van af hoeveel geld je onder je LaRo hebt zitten, er toch ook ontzettend veel met nieuwe(re) en jongere LaRo's, dan kan 't behoorlijk klote zijn als je die om een boom heenvouwt (naast de weg dan he!)
Maar in soort zaken kan Wichers je toch ook adviseren?
Durk
er zijn allrisk verzekeringen die ook de schade verzekeren die oploopt in het terrein. Deze zijn ook nog betaalbaar, dus ga je veel crossen dan is dit wel een aanrader