Zaterdag 30 oktober terreinrijd cursus

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Serious IIa

Zaterdag 30 oktober terreinrijd cursus

Bericht door Serious IIa »

Hoi allemaal,

Zaterdag 30 oktober ga ik een terreinrijd cursus verzorgen voor een aantal mensen met tot op heden nog geringe ervaring. En nog niet geheel op de hoogte van de capactieiten van een landrover ( Zijn al een stuk of 8 aanmeldingen, maar vind het leuker om met een wat grotere groep ervaring op te doen) . Ben je dus een "beginnend" 4x4 rijder en vraag je je af waartoe je landrover eigenlijk in staat is meld je aan. Cursus is natuurlijk te doorlopen zonder enige vorm van schade. De gevorderde 4x4 rijder
is natuurlijk van harte welkom om gewoon lekker te rijden , misschien ook nog wat op te steken of eventueel te assisteren waar nodig.

Wie zin heeft om ook deel te nemen aan de cursus (waarschijnlijk in de Eemshaven/Eext) is van harte welkom. Graag opgave even per mail naar mij.

Ik zorg voor gevulde koeken, vuurkorf om wat op te warmen. koffie en thee zelf meebrengen. Deelname is gratis. Start om 10.30 uur 's ochtends.

Natuurlijk is er na afloop mogelijkheid voor een biertje en sterke verhalen en afspuiten van de auto op .

Cheers Bowy

www.seriousIIa.tk
Frank

Re: Zaterdag 30 oktober terreinrijd cursus

Bericht door Frank »

Ik wil heeeeeeel graag meedoen, lever jij de 4x4??????????
anders probeer ik wel die RR of j**p te lenen, die gaan neem ik aan ook mee?

groet Frank
Serious IIa

barbara is idd ook van de partij. Verder moet je maar eens in conclaaf met jeroen of natuurlijk gauw een landrover kopen

Cheers Bowy
Sander

Bericht door Sander »

Ik zou graag mee doen.
Waar gaat dit alles zich afspelen?
Frank

Bericht door Frank »

bowy,

moet lukken, ik heb zowel de RR al de J laatstelijk nog gerepareerd.

groet
Serious IIa

Hoi Sander, Zie het eerste bericht. In de Eemshaven/Eext. (oftewel in de buurt van Groningen.....)

Cheers bowy
Amazing Grace

Bericht door Amazing Grace »

Hoi Bowy,

Ik heb ook wel zin om te komen, betaal jij de kosten voor Eext?

Groet,
Jan en Tianhua
Rangie (Ron)

Bericht door Rangie (Ron) »

I'll be there !! misschien met de vrouw???? ze is nog nooit van het asfalt af geweest!
anders zijn er nog wel andere beginnelingen.

Rangie
Serious IIa

Als we naar Eext gaan zijn natuurlijk de kosten voor toegang (10,- voor ieder zijn eigen rekening) maar wordt waarschijnlijk Eemshaven.... Jij vindt dat toch ook een behoorlijk lastig terrein

Cheers Bowy
Serious IIa

Dit is natuurlijk ook de ideale gelegenheid om je vrouw/vriendin/partner/man/vriend eens achter het stuur te laten plaats nemen. Als je hem/haar vertrouwd tenminste.......

Cheers Bowy gelukkig single
Muddy & Bad series IIa

Bericht door Muddy & Bad series IIa »

ben hoogstwaarschijnlijk wel van de partij bowy! Maar kunnen we er niet gewoon een weekend van maken en dan zondag naar eext. Neem aan dat vele mensen een lange afstand moeten rijden naar het hoge noorden en zondag is toch bijna iedereen altijd vrij.......

grt Tijn (die niet wist dat Bowy weer vrijgezel was, mooi leven he!!)
F

Re: beter naar Den Haag de 30ste!!!

Bericht door F »

Hoi , no hard feelings hoor over je terreincursus, hartstikke leuk en leerzaam, maar wellicht is het voor de toekomst van een hoop grijze auto's/bezitters beter als je met z'n allen naar Den Haag komt op 30 oktober...de demonstratie voor het behoud van het grijze kenteken, weet u wel?
Misschien dat een massale opkomst de kabinetsplannen nog kan wijzigen , anders is het per 1 januari 05 over met het grijs voor particulieren!!!
Ga je mooi gemiddeld zo'n 500% !!!! meer betalen aan MRB...Tenminste, ik neem aan dat er onder de LaRO's toch ook grijs kenteken auto's zijn die nog geen 25 jaar of ouder zijn?
Dus, stel je terreincursus gewoon een weekje uit, en komt allen naar het Malieveld in Den Haag, aanvang 12.00u!!!
Het is in ieders belang...!!
Grtz, Frank
Erik Hof

Bericht door Erik Hof »

Je weet als er wat te rijden valt ben ik van de partij........... count me in!!!!!

gr erik & blackie
Jans

Bericht door Jans »

I' l be there !!!

Wordt hoog tijd dat La(n)dy weer es wat modder of klei onder de bandjes krijgt.
Kunnen de laatste resten Inor-klei wegspoelen.

La(n)dy is weer in terreinvaardige staat en ook ik sta te popelen om weer eens te baggeren.

Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel

Groet

Jans

RRV8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto maatje.
jan aart

Minimum leeftijd deelnemers ?

Bericht door jan aart »

Bowy,

Wat is de minimum leeftijd voor deelname ? m'n dochtertje wil wel graag meedoen aan de cursus (je kunt er tenslotte niet vroeg genoeg mee beginnen *D) Ik hoor het wel !

gr.

Jan Aart
jan aart

demonstratie op hetr strand van Zandvoort om 14.00 uur ?

Bericht door jan aart »

12.00 uur Den Haag

14.00 uur Zandvoort en dan doorrijden over strand en dijken naar de Eemshaven ?

gr.

Jan Aart

p.s. Frank vraag jij deze demonstratie even aan bij de betreffende instantie's ?
Ruud

Re: Minimum leeftijd deelnemers ?

Bericht door Ruud »

oh
Rangie (Ron)

Bericht door Rangie (Ron) »

zondag 31e is Eext al "bezet" door een stelletje Friezen en een enkele Groninger.

Rangie
Marjolein

Bericht door Marjolein »

Bowy,

Ik wil graag meedoen ! waar verzamelen om 10.30 uur ? Meerweg ? Parkeerplaats Ikea, Eemshaven ? of geheime lokatie ?

tot de 30e !

Marjolein
110 3.5liV8 Yerre
Dorris

Bericht door Dorris »

Bowy

We doen graag mee
Pauline met nieuwe laarzen, Bram met een nieuw knabbelbot
en ikzelf ga natuurlijk heeeeeel goed opletten.

Als aardigheidje wat drank inbrengen misschien voor na de koeken.

Hoor het wel

So long

Roelof
Fendric

Bericht door Fendric »

Leuk ! Count me in !
Serious IIa

Re: Zaterdag 30 oktober terreinrijd cursus EVEN MAILTJE STUREN

Zoals het bericht al schrijft , effe een mailtje sturen, dan heb ik het allemaal overzichtelijk.... Leuk dat jullie allemaal zo spontaan enthousiast reageren.

Jan Aart natuurlijk is er geen minimum leeftijd, is jouw verantwoordelijkheid

Marjolein, precieze tijdsgegevens krijg je nog per mail van mij.

Frank sorry maar ik voel met niet geroepen om te gaan demonsteren ipv terrein te rijden......

Jans , leuk om jou weer hier eens te zien en te horen dat jij en la(n)dy meedoen!

Cheers Bowy
Hans Hoekstra

Bericht door Hans Hoekstra »

count me in

Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Discovery 95 300Tdi
jan aart

Eext lrct vrijdag 29 & zaterdag 30 oktober ? terreinrijd

Bericht door jan aart »

Vrijdag 29 & zaterdag 30 is het terrein in Eext volgens mij bezet door de LRCT (terschelling)

zie website [www.lrct.net]

Zaterdag 30 oktober (en eventueel vrijdag 29 oktober) gaan we eindelijk terreinrijden aan de wal. De modder in het Drentse Eexst wacht met smart op ons. Verderop in het blad meer informatie.

gr.

Jan Aart

p.s misschien kunnen we wel gezamelijk gebruik maken !
Plaats reactie