2x 3/8 bout 45 mm gezocht (verzinkt)
2x 3/8 bout 45 mm gezocht (verzinkt)
Hoi ,
Vanochtend bij mijn lokale fabory geweest. Alleen daar hebben hebben ze de juiste bout niet (hebben ze wel alleen niet verzinkt en bij mijn lier wil ik liever verzinkte 8.8 bouten gebruiken.... ) (bestellen willen ze niet omdat ik geen bedrijf ben )Wiegel kan mij er ook niet aan helpen dus vandaar dat ik het via het prikbord even probeer. Heeft iemand toevallig deze bouten? of weet iemand waar ze die hebben?
Cheers Bowy
Vanochtend bij mijn lokale fabory geweest. Alleen daar hebben hebben ze de juiste bout niet (hebben ze wel alleen niet verzinkt en bij mijn lier wil ik liever verzinkte 8.8 bouten gebruiken.... ) (bestellen willen ze niet omdat ik geen bedrijf ben )Wiegel kan mij er ook niet aan helpen dus vandaar dat ik het via het prikbord even probeer. Heeft iemand toevallig deze bouten? of weet iemand waar ze die hebben?
Cheers Bowy
Re: 2x 3/8 bout 45 mm gezocht (verzinkt)
Heb je Dubson bij je in de buurt???
Daar heb ik prachtige boutjes en moertjes gekocht voo mijn trekhaak.
JW
Daar heb ik prachtige boutjes en moertjes gekocht voo mijn trekhaak.
JW
Nee helaas niet in de buurt... Dacht eigenlijk dat ze bij Fabory Centre wel zo'n beetje alles op voorraad hadden maar dit dus niet
Cheers Bowy
ps nog meer opties?
Cheers Bowy
ps nog meer opties?
enu dan doe je alsof je een bedrijf bent, ik weet er wel een g........ te h......
groet
groet
carosserie bouwers, aanhangwagen bouwer/verkoper/ landbouw machine handel.
bedrijf wat in kranen (geen water) doet (loopkatten etc)
Stalen constructie bouw.
Suk6 JW
bedrijf wat in kranen (geen water) doet (loopkatten etc)
Stalen constructie bouw.
Suk6 JW
Bowy,
ik ben al weer een aantal jaren uit Groningen vertrokken, maar vroeger had je aan de Duinkerekne of aan de Roaanstraat de firma Grobo. Die had werkelijk alle soorten boutjes, moertjes, schroefjes en nippeltjes.
Maar goed, ik woon er helaas al een tijdje niet meer, dus of ze nog bestaan weet ik niet.
Bart.
ik ben al weer een aantal jaren uit Groningen vertrokken, maar vroeger had je aan de Duinkerekne of aan de Roaanstraat de firma Grobo. Die had werkelijk alle soorten boutjes, moertjes, schroefjes en nippeltjes.
Maar goed, ik woon er helaas al een tijdje niet meer, dus of ze nog bestaan weet ik niet.
Bart.
Grobo is tegenwoordig Fabory centre.... maar voor particulier willen ze geen doosje bestellen , voor bedrijf wel. maar ze kennen mij al te goed dus moet maar effe iemand vinden met een bedrijf
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Je heb er mogelijk iets aan, maar ik heb mijn Lier (een huskie) vastgezet met draadeinde en dan twee moeren er op. Werkt zeer goed. Hier in de buurt zijn genoeg bedrijve die ze in voorraad hebben maar dat is 280km naar het zuiden.
jo "general"
jo "general"
bowy
bedrijfen waar ze landbouw machine,s verkopen.
sta je van tekijken wat die allemaal in hun magazijn hebben.
gr arjan
SIII 109 1980
ook met boeren boutjes
bedrijfen waar ze landbouw machine,s verkopen.
sta je van tekijken wat die allemaal in hun magazijn hebben.
gr arjan
SIII 109 1980
ook met boeren boutjes
Twee van de bouten waarmee je het koppelingshuis tegen het blok bevestigd hebben dezelfde maat (3/8 x 1 3/4 UNF). Ze zitten vlakbij het inspectie/timing dekseltje.
Partnr. BH 606141. Kijk wel even of ze verzinkt zijn.
Aan de handremhandel van een LHD series zit ook een bout van dezelfde maat maar andere kwaliteit of afwerking. partnr SH 606141L
Dennis B.
Partnr. BH 606141. Kijk wel even of ze verzinkt zijn.
Aan de handremhandel van een LHD series zit ook een bout van dezelfde maat maar andere kwaliteit of afwerking. partnr SH 606141L
Dennis B.
hoi bowi,
waar kom jij vadaan, als dat in de buurt van oss bij schayk. dan wil ik ze wel bestellen op naam van ons bedrijf wij kome daaar geregeld omdat wij ook veel in oss laden. ik geloof dat ze deze week of anders volgende week zeker komen ze daar toch, dus als je ze nog niet hebt dan laat het even weten als je wil. ik zelf heb ook nog lange m10 bouten van 120 lang nodig
groetjes bart hendriks
waar kom jij vadaan, als dat in de buurt van oss bij schayk. dan wil ik ze wel bestellen op naam van ons bedrijf wij kome daaar geregeld omdat wij ook veel in oss laden. ik geloof dat ze deze week of anders volgende week zeker komen ze daar toch, dus als je ze nog niet hebt dan laat het even weten als je wil. ik zelf heb ook nog lange m10 bouten van 120 lang nodig
groetjes bart hendriks
Dennis, Bedankt voor de tips, ga morgen eens even kijken in mijn grote boutjesmagazijn (schuur noemen ze dat ook wel )
Bart, Helaas woon ik een eind uit de buurt. Maar opsturen zou misschien ook kunnen. Ik ga morgen eerst nog eens even naar de lokale fabory centre en ze een beetje onder druk zetten, ongelijke behandeling etc Laat nog even weten hoe het afloopt. Jij gaat boutjes voor je voorbumper bestellen begrijp ik
Cheers Bowy
Bart, Helaas woon ik een eind uit de buurt. Maar opsturen zou misschien ook kunnen. Ik ga morgen eerst nog eens even naar de lokale fabory centre en ze een beetje onder druk zetten, ongelijke behandeling etc Laat nog even weten hoe het afloopt. Jij gaat boutjes voor je voorbumper bestellen begrijp ik
Cheers Bowy
hai bowi,
jij mag nooit meer raden die bouten zijn voor die hijsogen ja. die hebben ze in veldhoven met lompe kracht kappot getrokken. en ik wilde ze er toch opzetten dan is het tenminste nog orgineel.
groetjes bart hendriks
jij mag nooit meer raden die bouten zijn voor die hijsogen ja. die hebben ze in veldhoven met lompe kracht kappot getrokken. en ik wilde ze er toch opzetten dan is het tenminste nog orgineel.
groetjes bart hendriks
Re: 2x 3/8 bout 45 mm gezocht (verzinkt) gelukt!
Vandaag opnieuw bij Fabory in Groningen geweest, wouden ze niet bestellen, maar toen ik aangaf dat ik ze dan via een kennis (ook prikker ) die een groot aannemers bedrijf heeft bij hen ging bestellen was het ineens geen probleem meer.... nog wel wat mopperend hebben ze ze besteld (morgen al in huis! ) maar ja dan moet je maar geen boutjeswinkel beginnen
Cheers BOwy
Cheers BOwy