Amsterdam Dakar nog 40 dagen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Mario

Amsterdam Dakar nog 40 dagen

Bericht door Mario »

Weer eens een kleine update.

- De motor heeft inmiddels dik 500 km achter de kiezen en loopt verd..... goed. Geen slechte deal gemaakt.
- De auto is inmiddels geel!!!! Ik kan geen foto plaatsen (computerleek), maar kijk maar eens op de site: www.teamhappy.nl
- Sponsoren loopt ook wel redelijk. De club van 100 zit inmiddels op 36 en stil growing.
- De eerste vaccinaties zijn inmiddels gezet en binnenkort op herhaling.
- We komen ook aardig in de spulletjes te zitten. Deze week het Roofrack ophalen (gekocht voor een tientje van iemand die het idee wel zag zitten!!)en er zijn inmiddels jerry-cans, Homemade Bullbar, reservebanden, pikhouweel, schep, brandblussers en een stereo aanwezig.
- Barreldag is vastgelegd op 7 november. Lokale kroeg sponsort die, komt wel goed dus.
- Verbandtas is onderweg
- We zijn nog op zoek naar kampeerspullen en wegenkaarten van Marokko, Mauretanie, Senegal en The Gambia.
- Is het verstandig ivm het stof om een snorkel te plaatsen (3500 V8)? En zo ja, wat voor stofvanger moet er dan op?

Enfin, de schuur maar weer eens in om het benzinegedeelte af te regelen. Hij loopt nu alleen op LPG en dat houd op in Frankrijk.

Mario
Serious IIa

Re: Amsterdam Dakar nog 40 dagen

Bericht door Serious IIa »

Geel is een mooie kleur

CHeers Bowy
joris

Bericht door joris »

Hallo mario

ik weet niet zeker of dit zo is,
maar ik heb gehoord dat je niet met een auto met LPG instalatie op de boot mag naar marocco.

succes joris
Mario

Bericht door Mario »

Joris,

Ik weet ook niet of LPG op die boot mag, maar dat maakt niet uit. Als we vertrekken, is de LPG uitgebouwd. De tank ligt binnen en neemt veel ruimte in. Bovendien is na Frankrijk geen LPG meer te verkrijgen. We rijden 'de tocht' op benzine. Thanks anyway. Was wel een goeje tip.

Mario
Plaats reactie