presentatie Studie WIE HELPT MEE

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Arno Bening

presentatie Studie WIE HELPT MEE

Bericht door Arno Bening »

Hallo mensen,

Alleerst:
Ik ben een student van de PTH in eindhoven. Over een paar jaar hoop ik de functie van docent Motorvoertuigen te vervullen. Maar voordat het zo ver is, moet ik onder andere een presentatie doen:

Die luidt:
Kies een Automerk en vertel aan de hand van dat merk specifieke eigenschappen / bijzonderheden / wetenswaardigheden / ect... omtrent de aandrijving.

Nu is de vraag kunnen jullie mij helpen als rijders / liefhebbers van LandRover aan informatie over de aandrijflijn. Het liefste zou ik een soort annimatie of realiteit fragment van bijvoorbeeld werking versnellingsbak / differentieel / 4WD / of een leuke filmfragment van een landrover in een bergachtig gebied (voor kick off).

Wie helpt???

Graag reacties naar A.Bening@student.fontys.nl

Bij voorbaat dank
Stijn Schober

Re: presentatie Studie WIE HELPT MEE

Bericht door Stijn Schober »

als je gewoon eens rond gaat neuzen in de geschiedenis van deze pagina dan kun je een hele landrover enceclopedia schrijven. probeer zo eens wat te vinden en als je dan nog wat nodig heb dan horen we graag weer van je. filmpjes heeft men wel, ik iig wel. en die kan ik ook wel naar je mail sturen. succes.
je kunt ook nog de prikkers cd1 bestellen bij Aad Koene, kost geloof ik 4,-E en hier staat alle techniek die landrover aangaat op, met plaatjes.

stijn schober
marc

Bericht door marc »

check voor animaties"howstuffworks.com"

Marc
Marco 109 D

Bericht door Marco 109 D »

en anders mag je wel een keer met je camera onder mijn auto gaan hangen als ik een rondje ga rijden :-)
Sjoerd 109 2a

Bericht door Sjoerd 109 2a »

Als je nog mooie foto's wilt maken van de aandrijflijn. Mijn auto staat nog body off in de garage dus als je wat plaatjes wilt schieten van een nu nog glimmende aandrijflijn moet je maar ff contact opnemen, hij staat in Dronten.

Groetjes Sjoerd.
Plaats reactie