Terug van weggeweest

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jans

Terug van weggeweest

Bericht door Jans »

Hallo allemaal.....

Na 5 weken en exact 6070 kilometertjes zijn we vanmiddag weer veilig in Winschoten binnengerold.

Het reisdoel was Italie, en dat hebben we van hot naar her doorkruist.
Oto-maatje heeft de Kip over de meest onlogische bergweggetjes gesleurd, zonder enig mankement. De caravan moet ik even "langslopen"om de hier en daar losliggende schroeven weer terug te zetten en het bed heeft ook een nieuw steuntje nodig, daar zijn we doorgezakt.

Verder vreselijk veel gezien, gedaan, genoten en heerlijk uitgerust.
De vakantiefotos gan voornamelijk over steden,gebouwen, campings strand enz.enz. Dus de echte hobby Land rover is even op een zacht pitje gezet.

De Range moet ik nog starten, maar ook wachten er tich paginas Brotherhood forum en evenzoveel groene blaadjes. Dan ook nog de post en een lading kranten, dus er moet nog wel wat gebeuren.

We hadden een "schotel"bij, dus de hoofdpunten uit het nieuws hebben we gevolgd.

Eerst de huishoudelijke zaken op een rijtje, daarna weer volop aan de bak, ook met La(n)dy.

Groet

Jans

Re: Terug van weggeweest

Bericht door Frans »

Welkom terug

Frans Bonnes
Joke&Ruud-Granny&Tweety

Bericht door Joke&Ruud-Granny&Tweety »

Hi Jans, Welkom, we hebben je gemist.

Groet Ruud.
the-dude

Bericht door the-dude »

De een komt en de ander gaat.
Ik ben strakjes ook weer weg, dan ga ik lekker een weekje naar schotland :-)
komt helemaal goed.

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Met aangemelde landrover
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Hoi Jans en Anke,

Fijn te horen dat jullie weer veilig thuis zijn en een fijne vakantie hebben gehad. Nu inderdaad weer even rustig het gewone leven opstarten en dan zien we je hopelijk weer snel ergens in het veld.

Irene en Richard.
Plaats reactie