Leuk zo'n wagen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Sander

Leuk zo'n wagen

Bericht door Sander »

Ja ja, vandaag was het dan zover mijn eerste laro. Een defender uit 94.
Trots rij ik terug van de aankoop. Na even thuis te zijn geweest wil ik weer verder. Na het starten van de wagen zie ik dat een een rood lampje is gaan branden. Een thermometertje met daaromheen een tandwiel. Ik kijk de hoeveelheid koelvloeistof na, deze is OK. Dan de olie maar van het blok, ook ok. Dan weet ik het ook niet, maandag maar even naar laten kijken. Of is er iemand met een idee.

Deze zijn van harte welkom

Alvast bedankt.

Sander
Jan Schober

Re: Leuk zo'n wagen

Bericht door Jan Schober »

Welkom in de wereld der knipperende lampjes, of lampjes die het helemaal niet doen.

Jan Schober, die even geen achteruitrijlicht heeft en nog niet weet waarom omdat hij nog niet heeft gezocht, en al lang blij was dat hij het knipperlicht weer had gerepareerd, en die ook weet dat dit op te lossen in door de bedrading op nieuw aan te leggen, maar daar nog enkele jaren moedverzamelen voor nodig heeft.
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

haha Jan ken dat gevoel, maar werd een paar maanden bij een motorwissel door een vriend geholpen en toen hebben we per ongeluk de hele kabelboom laten afffikken..... Dit was een goed moment

Kwestie van de juiste vrienden hebben :d

Cheers Bowy

ps hij heeft ook weer helpen aanleggen natuurlijk *D
110

Bericht door 110 »

Heb je een instructie boekje van de auto ?

Het lampje dat je beschrijft geeft namelijk een signaal af bij te hoge versnellingsbak olie temperauur (transmision oil temperature).

Groet
Onno

Bericht door Onno »

Dat dat lampje gaat branden bij het starten is dan wel wat vreemd!!
Als hij dat dus doet bij een koude bak, dan is dat in iedergeval het probleem niet!
Eerst maar eens het oliepeil in de bak kontroleren en dan maar eens kijken of het komt door het geweldige elektr. systeem !

Onno
Plaats reactie