landenlijstje

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
De Groene Schavuit

landenlijstje

Bericht door De Groene Schavuit »

heb contact gehad over de groene schavuit en hierin werdt duidelijk dat ie meer van de wereld heeft gezien als ik. hij is voor 80% zeker geweest in Irak,Turkye,Cambodja,Servie,Bosnie,Ethiopie,Duitsland,Noorwegen en als laatste Schotland. zit te denken aan een groene uitvoering met witt UN-zeil en UN-stickers op de portieren. en als iemand weet waar ik die stickers kan bestellen dan laat het me ff weten.

gr Gheert
DennisM

Re: landenlijstje

Bericht door DennisM »

Hey Gheert,

Stickers zijn leuk..... maaarreee geef eens een update van de rest van de auto....
Blok? Keerringen?

DennisM
De Groene Schavuit

eind oktober komt er een 2de hands 200tdi blok in en tot die tijd heb ik gelukkig mijn fiets nog. motorblok is wel te repareren maar dit gaat ongeveer net zo duur kosten als het andere blok. bijkomend voordeel is dat ik daarna wel stuurbekrachtiging heb. met een beetje geluk kan ik nog net meerijden in de colonne voor de cliniclowns.

gr Gheert
Gerda4

Bericht door Gerda4 »

Sticker kun je natuurlijk bij mij bestellen.
Laat maar weten wat je hebben wil, en ik maak een mooie prijs.

[www.coolsbelettering.nl]
De Groene Schavuit

tof bedankt zal tzt wel een mailtje sturen
Eric 110 & LW "Getaway"

Bericht door Eric 110 & LW "Getaway" »

Een wit 110 zeil ( ex Mariniers) heeft mijn broer Anton (Rumble Rover, voor heen bekent als Foxhounters) nog wel, weet niet of er ook tekens/letters op staan !?
Bel of mail hem anders even.

gr Eric, die ook een tdi bij Smelt heeft ingebouwt, maar de stuurbekrachtiging al had !!
110

Bericht door 110 »

Op een "origineel" U.N. zeil staat bovenop:

UN

(hoewel het me niet zou verbazen als er ook rond gereden werd met zeilen zonder de letters).

Ik heb wel zo'n zeil, maar dat gebruik ik zelf.

Groet
Gerard

Bericht door Gerard »

<niet lullig bedoeld>
Waarom hang je zo aan de geschiedenis en de orginaliteit van de wagen als je er vervolgens een ander blok in hangt en er stuurbekrachtigging in bouwt?
</niet lullig bedoeld>

gr. Gerard
Landterfanter

Bericht door Landterfanter »

Tsjongejonge aan ervaring geen gebrek voor de schavuit, geen wonder dat ie hier en daar een steekje laat vallen in technisch opzicht. Goed te horen dat je de toekomst met 'm, ondanks alle tegenslag, weer helemaal ziet zitten. Ons aanbod voor hulp blijft natuurlijk van kracht. Bel maar t.z.t. 073-6443070
Paul Kampeerrover

Bericht door Paul Kampeerrover »

Er staat niets op dat zeil. Ik ben de oude eigenaar.
Plaats reactie