Autowensen vervuld op tv
Autowensen vervuld op tv
Altijd al eens in een Ferrari willen rijden, in een lelijke eend rond willen scheuren op een echt racecircuit, of ben je op zoek naar een heel speciale trouwauto? Of heb je een geheel andere wens op het gebied van auto?s, of misschien wil je iemand hier mee verrassen? Neem dan nu direct contact met ons op! In het nieuwe programma ?Wat rij jij?? van Yorin vervullen wij wensen waarin de auto centraal staat. Let wel: het gaat hier om het eenmalig vervullen van een wens met betrekking op auto?s. We geven dus geen auto?s weg. Kunnen we jou helpen, stuur dan direct een mail met je naam en telefoonnummer naar: wat.rij.jij@orangefactory.nl Vertel in het kort wat je wens is en waarom jij of iemand anders het verdient om deze vervuld te zien worden.
Re: Autowensen vervuld op tv
Das dan mooi, wij rijden allen al in onze wens auto's
denk eerder datr wij kunnen helpen met een ander
blij maken dat hij of zij eens in een van onze wagens
kan (mee)rijden
denk eerder datr wij kunnen helpen met een ander
blij maken dat hij of zij eens in een van onze wagens
kan (mee)rijden
Rondritje door de hofvijver in Den Haag met Serious?
Groetjes,
Ron.
Goed plan!,
Beste maarten, Graag stel ik SeriousIIa beschikbaar als mijn droom auto en de droomauto van menig grote kerel met een jongens hartje .
Voor foto's vewijs ik je door naar :
[beta.prikpagina.nl]
Cheers Bowy
Beste maarten, Graag stel ik SeriousIIa beschikbaar als mijn droom auto en de droomauto van menig grote kerel met een jongens hartje .
Voor foto's vewijs ik je door naar :
[beta.prikpagina.nl]
Cheers Bowy
Om in een Ferrari te rijden kun je ook gewoon een rijles boeken bij:
[www.bovagrijschool.nl]
Dennis B.
[www.bovagrijschool.nl]
Dennis B.
Ha Ha,
Toen ik rijles had van Ferry had die nog geen Ferrari, ik moest het zomers stellen met een golf cabrio :s
Mocht toen wel met 120 over een 70km weg achter een Ferrari aan om naar het geluid te luisteren
Martin Merts
Toen ik rijles had van Ferry had die nog geen Ferrari, ik moest het zomers stellen met een golf cabrio :s
Mocht toen wel met 120 over een 70km weg achter een Ferrari aan om naar het geluid te luisteren
Martin Merts