Dingen komen vaak niet uit... zo ook de APK afkeur van mijn lightweight.
Net dat ik volgende week de hele week niet thuis ben maar in Eindhoven bivakeer.
En het laatste spaargeld in mijn nieuwe dak heb gestoken.
Ach het zijn maar wat pietluttigheden maar zonder werkplaats soms wel lastig:
De Nato trekhaak moet er even af voor de keuring, nog nooit eerder gehad.
Knipperlicht rechts deed het niet... Toch een blinde APK keurmeester?
Koplampen slecht beeld.... kwestie van afstellen.
Kogel aan hulpstuurhuis heeft te veel speeling.... links en rechts setje besteld bij budget parts, vervang ik dit weekend wel.
Moer die midden onder as verenpaket zit is weg, draadeind is krom... tja ik denk dat ik dat de garage laat doen.
Remleiding achter was geoxideerd, schoongemaakt en behandeld.
Remmen voor en achter wijken te veel af... kan er wel nieuwe schoenen op doen nadat ik de boel heb schoongemaakt maar ik denk dat ik de garage dit ook laat doen.
Van de achter TIC paraboolveren de voorste veerrubbers vervangen de veren lopen aan tegne de armen dus afkeur, TIC heeft mooie setjes op hun site... die schaf ik wel aan als ik meer tijd en spaargeld heb. Heeft iemand ervaring met deze veerrubbers te vervangen, ik denk het de garage te laten doen. Ik heb wel wat houten balken en 2 garagekrikken en logisch verstand.. maar toch met de krachten en gewichten die op de veren staan ben ik héél voorzichtig.
Ruitensproeier werkte niet... heb ik al weer aan de praat... alleen de ruit wordt net gehaald ..haha... heeft nooit goed gewerkt. Misschien een 12V pompje op 24V werkt beter

Dus ik heb nog even wat te doen... helaas moet alles voor de deur of door de garage. Waarom heb ik nu niet gewoon een toyota gekocht .....

Nou ik ga maandag wel met de trein naar eindhoven (of wel Best), neem mijn mountainbike wel mee.. kan ik toch terrein rijden.
Ik hoop in de toekomst ook weer wat meer met de lightweight te rijden, deze staat meer stil dan dat ie rijdt, schandelijk. Heb al zoveel leuke bijeenkomsten gemist

Groet,
Martin