Iets anders,
Stel dat ik wel geel wil gaan rijden met mijn 5 deurs Defender. Zou die dan opnieuw gekeurd moeten worden bij de RDW en een nieuw kenteken krijgen? Of zou de eerstvolgende APK voldoende zijn voor de eisen als veiligheidsriemen e.d.
Of ik het kan opbrengen zien we later wel. Mocht dit niet zo zijn, de wagen verkoopt in ieder geval wat makkelijker op geel lijkt me.
Ik weet dat ik nog even moet wachten op de precieze eisen, maar ben gewoon benieuwd wat jullie ervan denken.
Marco
Stel wel geel
Re: Stel wel geel
hoi
je moet zo'n auto dan laten omkeuren en ook restant bpm betalen, wil je hem ook als geel rijden.
groet Frank
je moet zo'n auto dan laten omkeuren en ook restant bpm betalen, wil je hem ook als geel rijden.
groet Frank
restant BPM, hoe werkt dat?
Iemand een site of de wetenschap hoe je het restant bpm kunt bepalen?
Marco
Marco
Re: restant BPM, hoe werkt dat?
Mmmmm,
€1887 BPM en €100 wegenbelastin per maand extra en de kosten van de keuring en het nieuwe kentekenbewijs..........
Ik blijf in eerste instantie nog wel even "grijs" rijden totdat ie ouder als 9 jaar is.
Misschien dat tegen die tijd ook de kilometerheffing rond is. Dan maar naar geel.
Marco
€1887 BPM en €100 wegenbelastin per maand extra en de kosten van de keuring en het nieuwe kentekenbewijs..........
Ik blijf in eerste instantie nog wel even "grijs" rijden totdat ie ouder als 9 jaar is.
Misschien dat tegen die tijd ook de kilometerheffing rond is. Dan maar naar geel.
Marco