LPG

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Evert de Boer

LPG

Bericht door Evert de Boer »

Ga binnenkort een LPG installatie in mijn Series III plaatsen. Van chris perfect heb ik begrepen dat ,met wat werk de tank onder de bestuurdersstoel geplaatst kan worden. Wie heeft hier ervaring mee?

Heb begrepen dat een Iwema boek een goede handleiding is voor de inbouw. Wie kan mij hier wat info over geven of wellicht zijn boek aan mij verkopen.

Hoop dat jullie nuttige info voor mij hebben.

Groet,

Evert
Markie

Re: LPG

Bericht door Markie »

Bij iwema kun je een boek voor 40 euro kopen kijk maar eens op hun site
Ryan

Bericht door Ryan »

Ik heb het paar maanden geleden laten inbouwen voor 1200 euro. Via de orginele tankmeter, aangestuurd via een (extra) orginele LR schakelaar. Van binnen zie je niet dat er gas in zit!

De vuldop is in de zelfde ruimte gemaakt waar de normale benzinedop zit (ik heb een 109).
Alleen heb ik gekozen voor een tank onderbouw, wat zeer tereinonvriendelijk is. Een onderbouw onder de stoel is bij mijn weten erg klein waardoor de actiradius wel errug klein wordt... maar goed ik rijdt dan ook 1:5 met mijn 6cyl...

Groeten,

Ryan
peter

Bericht door peter »

voelt beter om op een diesel tank te zitten dan op een lpg tank. ik weet dat het onzin is maar zeg dat maar tegen mijn linker hersen helft of was het de rechter die niet rationeel is??
Plaats reactie