Vorig leven

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rik

Vorig leven

Bericht door Rik »

Hallo allemaal,

Ik wil graag weten wat mijn Laro in zijn vorige leven heeft meegemaakt. Dat kan ik hem beter helpen met het verwerken daarvan.
Het is een ex engels leger voertuig.
Ik weet dat je bij Clifton.nl aan de hand van het serienummer een hoop kunt achterhalen. Maar ik wil meer weten.
Dan bedoel ik specifiek leger-dingen, misschien zijn de onderhoudsschema's er nog wel....of 'missie-info'...waar is ie allemaal geweest?
Ik heb allerlei codes: CON No, CES No, N.S.N. REG no........
Is er een site of instantie welke ik kan mailen/aanschrijven om meer info te krijgen??
wie o wie??

Bedankt Namens Rik & Spike, 110 2,5 D n/a '86
theironnurse

Re: Vorig leven

Bericht door theironnurse »

Kijk op de site van

www.emlra.org

Op de ”links” pagina staan wat adressen die verder kunnen helpen.
Koop anders ook eens een tijdschrift die meer gericht is op militaire voertuigen. Hierin komt vaak de LR aanbod in diverse uitvoeringen met ook diverse links naar de juiste adressen.

Aangezien het voertuig ooit in het Engelse leger heeft rondgereden heb je juist daar de meeste kans voor de historische achtergrond van de LR.

NSN staat in ieder geval voor Nato Stock Number. Alle onderdelen van een legervoertuig zijn omschreven met een NSN nummer. Zo ook de LR.

Succes,

Gilbert
The Iron Nurse
theironnurse

Re: Vorig leven

Bericht door theironnurse »

Je hebt nog niet gereageerd, maar ondertussen kan ik je wel een eindje op weg helpen.. Mail me de exacte gegevens van je LR en mijn vrienden in Engeland gaan voor je aan de slag...

Groet,

Gilbert
The Iron Nurse
Plaats reactie