Almere
Almere
Net de laatste resten oranjekoek van de ramen afgelikt, met name aan de rechterkant. Hebben ons uitstekend vermaakt. Komt denk ik ook omdat ploertje er niet was. Ik hoop ook dat die Range, je weet wel die met niet alleen Almere aan de auto maar ook in de auto, alles nog wat schoon kan krijgen.
Het was weer zeer vermakelijk. Bedankt iedereen.
Nog wat foto's [pauldehaas1628fotopic.net]
Het was weer zeer vermakelijk. Bedankt iedereen.
Nog wat foto's [pauldehaas1628fotopic.net]
Re: Almere
hahaha wie doet nou zoiets ?
zoals gewoonlijk weer super,enorme modderpoel,veel gelachen
bedankt Paul voor je fijne verjaardags feestje
onze foto´s hier
[wisphotos.fotopic.net]
willem "oom govert"
zoals gewoonlijk weer super,enorme modderpoel,veel gelachen
bedankt Paul voor je fijne verjaardags feestje
onze foto´s hier
[wisphotos.fotopic.net]
willem "oom govert"
typ fout
de p moet een f zijn
je kan beter kopieren en plakken ,kan je ook geen type fouten maken
de p moet een f zijn
je kan beter kopieren en plakken ,kan je ook geen type fouten maken
Re: ploertje
Geintje, jullie wel degelijk gemist, zullen bij de koffie nog aan jullie denken want ja er bleven dus twee stukjes oranjekoek over die wij nu heerlijk gaan oppeuzelen.
Vuile banden
Uuuhhhhhhhhhhhhhh Aad,
We zijn niet naar Almere geweest, maar tussen Oss en Sassenheim trok het stuur ineens naar links. En we zaten zomaar in een heel erg leuk terrein waar we toch zo'n twee uur gespeeld hebben.
Flink vastgezeten..................
Maar alles is aan de onderzijde van de auto weer schoon, dus ook jou bandjes.
Richard
We zijn niet naar Almere geweest, maar tussen Oss en Sassenheim trok het stuur ineens naar links. En we zaten zomaar in een heel erg leuk terrein waar we toch zo'n twee uur gespeeld hebben.
Flink vastgezeten..................
Maar alles is aan de onderzijde van de auto weer schoon, dus ook jou bandjes.
Richard
Re: Vuile banden
Bedoel je "alleen" in de zin van alleen naar liebrechts en naar niemand anders of bedoel je ga je alleen naar liebrechts dus in mijn uppie?
was toch ook iets in de buurt van Oss heb ff zitten denken om de vloerplaten eruit te halen en net zoals fred flintstone de groene schavuit voort te bewegen maar kan niet zo goed vooruit komen met blote voeten in de modder. maar toch mooi dat iedereen zich zo vermaakt heeft. gr Gheert
MMMMMMM........ mijn dash zit nog vol met modder.... ach ja, had ie maar geen Range moeten worden...
Ik vond t erg gezellig, ik ga mijn best doen om er vaak bij te zijn!!
moet alleen nog betere bandjes vinden, weet iemand nog iets??? voor zo weinig mogelijk natuurlijk...
Greets, Oli4
Ik vond t erg gezellig, ik ga mijn best doen om er vaak bij te zijn!!
moet alleen nog betere bandjes vinden, weet iemand nog iets??? voor zo weinig mogelijk natuurlijk...
Greets, Oli4