motor overleden
motor overleden
vandaag wou ik nog ff een vloertje wegbrengen met de groene schavuit. en toen ik hem starte was de hele straat blauw. afijn ik wist dat ie er niet beter op geworden was met de vakantie. rij ik de snelweg op zet m in zijn 5 en toen toen was het over. ging niet meer harder dan 65 kmpu en moest terug naar zijn 4 en ging gewoon niet harder. *&&%^&&*((^%#$# was mijn eerste gedachte. afijn zal maandag maar met Ad van SMB bellen voor revisie of een andere motor. tenzij iemand anders nog iets weet, maar ik weet het ff niet meer.
gr Gheert(die ff geen groene grote kapotte engelse auto kan zien)
gr Gheert(die ff geen groene grote kapotte engelse auto kan zien)
Re: motor overleden
man man wat een pech
dit is echt wat je noemt een pechgeval
willem
dit is echt wat je noemt een pechgeval
willem
ALs er een ding tegen zit, dan zit er vaak meer tegen..........
Ik ken de problemen.
Het leuke is dat als de wagen straks weer rijdt, dat je alle problemen bent vergeten.
En het had nog erger kunnen zijn, want het had je ook in zuid Frankrijk kunnen overkomen!
Groeten,
Jeroen 90 TD
Ik ken de problemen.
Het leuke is dat als de wagen straks weer rijdt, dat je alle problemen bent vergeten.
En het had nog erger kunnen zijn, want het had je ook in zuid Frankrijk kunnen overkomen!
Groeten,
Jeroen 90 TD
Misschien je brandstoffilter vernieuwen? Een verstopte geeft het zelfde beeld als wat jij omschrijft.
Groet Henk
Groet Henk
Een dichtgeslagen luchtaanzuigslang geeft ook exact deze verschijnselen,
duurde even eer het doorhad omdat de buitenmantel wel in orde was maar de binnenslang dicht werd gezogen bij vacuum. Als je door de slang keek was alles open, bij aanzuigen van de motor sloeg hij dicht en zag ik er niets van, wel de eerder vermelde verschijnselen.
Groetjes,
Huub
duurde even eer het doorhad omdat de buitenmantel wel in orde was maar de binnenslang dicht werd gezogen bij vacuum. Als je door de slang keek was alles open, bij aanzuigen van de motor sloeg hij dicht en zag ik er niets van, wel de eerder vermelde verschijnselen.
Groetjes,
Huub
Wat een pech man! (trust me, I know the feeling)
Als die niet meer te reviseren is, dan zijn er gelukkig wel diverse alternatieven, die zijn ooit in een LRO (of LRE, 'k weet niet), uitgebreid op een rij gezet. Een mercedes-motor werd al genoemd, maar ook Nissan Patrol motoren zijn interessant (sommige wel met 2 cylinders meer als nu op je kenteken staat).
één probleempje wellicht: bij een andere motor moet je de auto naar 12volt ombouwen..
Succes met al het wikken, wegen en werken.....
Chris 110
Als die niet meer te reviseren is, dan zijn er gelukkig wel diverse alternatieven, die zijn ooit in een LRO (of LRE, 'k weet niet), uitgebreid op een rij gezet. Een mercedes-motor werd al genoemd, maar ook Nissan Patrol motoren zijn interessant (sommige wel met 2 cylinders meer als nu op je kenteken staat).
één probleempje wellicht: bij een andere motor moet je de auto naar 12volt ombouwen..
Succes met al het wikken, wegen en werken.....
Chris 110