pag. kwaliteit landrovergarages gezocht
pag. kwaliteit landrovergarages gezocht
Goeiedag,
Een tijdje geleden stond er op het prikbord een adres van een pagina waar landrovergarages werden beoordeeld (door hun klanten.)
weet iemand dat adres, met een zoekopdracht kwam ik er niet uit.
alvast bedankt.
Een tijdje geleden stond er op het prikbord een adres van een pagina waar landrovergarages werden beoordeeld (door hun klanten.)
weet iemand dat adres, met een zoekopdracht kwam ik er niet uit.
alvast bedankt.
Re: pag. kwaliteit landrovergarages gezocht
Inderdaad, die bedoelde ik.
maar Bonekamp uit Heemskerk staat er niet bij.
Kent iemand deze garage?
maar Bonekamp uit Heemskerk staat er niet bij.
Kent iemand deze garage?
Hoi,
Mijn landrover komt daarvandaan, aardige mensen maar controleer wel de auto die je koopt.
Mij verkochten ze een "keiharde auto" maar ik moest wel de achterbalk vervangen en nog wat gaten dicht lassen etc. en de motor olie was net bruine bonen soep!!
De achterbalk kon ik wel gratis komen ophalen maar de achterbankjes die ze me zouden opsturen heb ik nog steeds niet ontvangen ik wacht al sinds 1997!!!
Tegenwoordig haal ik mijn spullen bij Ron Bolleboom, Budget parts en ook wel eens bij lands end.
succes.
de grt jarne.
Mijn landrover komt daarvandaan, aardige mensen maar controleer wel de auto die je koopt.
Mij verkochten ze een "keiharde auto" maar ik moest wel de achterbalk vervangen en nog wat gaten dicht lassen etc. en de motor olie was net bruine bonen soep!!
De achterbalk kon ik wel gratis komen ophalen maar de achterbankjes die ze me zouden opsturen heb ik nog steeds niet ontvangen ik wacht al sinds 1997!!!
Tegenwoordig haal ik mijn spullen bij Ron Bolleboom, Budget parts en ook wel eens bij lands end.
succes.
de grt jarne.
Jawel, niet de goedkoopste, wel lekker in de buurt voor mij. Heeft zeker verstand van zaken, maar is echt een handelaar en dus niet alles zomaar aannemen.
groet, Jan F.
groet, Jan F.
Hé Crazy...
Ooit gedacht aan WIWO die zitten in Mydrecht toppie tent en enorme kennis van zaken
Ooit gedacht aan WIWO die zitten in Mydrecht toppie tent en enorme kennis van zaken
Bedankt voor de waarschuwingen, dan weet ik waar ik aan toe ben.