Aan Ploertje (R & I)

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
JoMo

Aan Ploertje (R & I)

Bericht door JoMo »

Hallo Richard en Irene,

zoals ik al liet weten, ben ik erg enthousiast op zoek gegaan naar een nieuwe 2e persoon voor de heavy Wales reis van 4WD. Daar de kans heel klein was dat ik nog mee zou kunnen, waren we er eigenlijk niet meer vanuit gegaan. Monique kan ivm haar werk niet meer mee. Helaas heb ik tot op heden nog geen 2e persoon gevonden, de één heeft geen tijd, de ander vindt het te lang of te duur.
Daarnaast heeft mijn chirurg me op het hart gedrukt dat ik nu toch echt rustig aan moet gaan doen en mijn enkel zoveel mogelijk moet ontlasten. De kans is redelijk dat ik weer voor een paar maanden uit de running ben bij een eventuele nieuwe operatie.

Ik heb al contact gehad met Richard van Zijl (4WD trabel) en excuseer mezelf voor de bijeenkomst van a.s. zondag. Er is dus nog een plek voor deze spetterende reis, dus mede-prikkers grijp je kans.

Misschien zien we elkaar nog voor jullie reis in Almere. Zoniet, houden jullie dan in Wales de ogen open en pap een beetje aan met de gids. Wie weet.......

Groet, JoMo
Jørgen
Muddy & Bad series IIa

Re: Aan Ploertje (R & I)

Bericht door Muddy & Bad series IIa »

Jammer Jorgen,

Was graag met je mee gewild, maarja een laro is nou eenmaal een dure hobby voor een student!!

grt Tijn
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Jörgen,

Jammer joh,

Maar ik denk dat de chirurg wel beetje gelijk heeft, je houdt je een beetje te groot.

Hoe dan ook, het is wel balen maar de foto's komen er zeker. Dat moet dan maar een schrale troost zijn.
Wie weet volgend jaar met een hele groep prikkers. We zullen wel goede contacten proberen te krijgen met de locale gids.

Als er nog een prikker is die een weekje vrij heeft, en een auto die redelijk geprepareerd is .......................... 23-10 t/m 29-10 Wales, kijk maar op de 4WD site.

Groeten,
Richard
Anton RumleRover

Bericht door Anton RumleRover »

tja, de wil is er wel........

Anton
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

Ik heb misschien wel interesse, ik bel zaterdag wel.

Groeten Jan Schober
Plaats reactie