Hallo vrienden, Het lijkt wel of jullie me bombarderen met leuke mailtjes. hahha geen probleem het t alleen een beetje druk. Hier mijn reactie op jullie vragen. Leuk om te zien dat jullie me willen helpen. Jammer van het grijskenteken ze zijn een beetje doorgedraait daar velen mensen gaan hierdoor achteruit waaronder ook mijn doelgroep deze kinderen. Ik vind het leuk dat jullie je willen inzetten. Op mijn website www.stichting-annabel.nl komt alle informatie te staan die je nodig hebt ook hou ik een lijst bij van de aanmeldingen. Op het moment zijn er 4 aanmeldingen van de Landroverclub hebben we totaal op het moment 24 vrijwilligers met auto's er kunnen er nog genoeg bij. Het is moeilijk te zeggen voor mij wat de opkomst qua belangstellenden zal zijn. Ook hebben de kinderen over de gehele school gisteren de brief gekregen dus na het weekend hoop ik meer te weten. Op het moment zijn het er 20 boven de 12 jaar. Ook hiernaast zullen er natuurlijk ook ouders bij zijn dus wordt het aantal al snel hoger. De stichting Annabel beschikt nog niet over een eigen vermogen aangezien we nog net begonnen zijn en sinds 21 mei 2004 officieel zijn maar daar komt verandering in, think big.... think Landrover... hahha (grapje).Nu we weten wat ze van plan zijn komende jaren met al die bezuinigingen zullen de chronisch zieke het financieel nog moeilijker krijgen. Vooral deze kinderen waar sommige zelfs niet van kunnen praten en geen stem hebben moeten wij helpen en voor hun opkomen met zijn allen en onze stem als volwassene laten horen. Graag willen jullie de actielijst niet vergeten te tekenen voor deze kinderen deze zullen wij nodig hebben en om aan te bieden in Den Haag, dat dit zo niet langer door kan gaan.
Even wat anders als ik jullie berichtjes zo lees dan moet het heel gezellig worden op 2 Oktober 2004. Ik vindt het zo leuk en jullie zijn van harte welkom er kunnen 100 auto's op het terrein. Binnenkort zet ik de route op mijn website. Bellen heeft eigenlijk weinig zin aangezien ik druk bezet ben (of na 20.00 uur doordeweeks). Ik denk en hoop dat het droog en licht zal zijn op 2 oktober dit zou ik zo fijn vinden. Dan hoef je geen verlichting te voeren. Ook sleutelen op het terrein is geen probleem misschien vinden de kinderen dit nog wel leuk ook een duikje te nemen onder de motorkap. Groetjes van Gina tot gauw.
Kidsrace Annabel
kom op allemaal !!!!
Kom luitjes zet je in voor deze kids !!!!
Mail even je kenteken en telefoonnummer als je op 2 oktober van de party wilt/ kunt zijn. Er zijn tot nu toe iets van 24 aanmeldingen maar er kunnen 100 wagens op het terrein heb ik begrepen. Hoe de middag eruit komt te zien weet ik nog niet maar er komt op de site een uitleg.
*\-/*
Mail even je kenteken en telefoonnummer als je op 2 oktober van de party wilt/ kunt zijn. Er zijn tot nu toe iets van 24 aanmeldingen maar er kunnen 100 wagens op het terrein heb ik begrepen. Hoe de middag eruit komt te zien weet ik nog niet maar er komt op de site een uitleg.
*\-/*

Re: Kidsrace Annabel
Hallo Gina en de anderen, wij willen ook graag komen. Misschien met één Range Rover uit 1972 of met een 101 Pick Up uit 1977 en heel misschien wel met allebei.
Groeten Henk en Marianne
(we horen wel verder hoe het gaat?)
Groeten Henk en Marianne
(we horen wel verder hoe het gaat?)
Re: Kidsrace Annabel
helaas denk dat de groene schavuit het nog niet trekt had ma anders graag voor de Kids ingezet
gr Gheert (en een zeer vermoeide groene schavuit)
gr Gheert (en een zeer vermoeide groene schavuit)