Gratis tanken!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Lorenz

Gratis tanken!!

Bericht door Lorenz »

Hoi,

Ga ik ff tanken (contant geld op zak) moet ik %@$@# 2 cent teveel betalen!! Er word me door een zeer chagrijnige medewerkster op een sticker gewezen : wij ronden af op 5 eurocent......

Dat betekent dus dat ik weer kan doen wat ik al deedt sinds mijn 16e op de (4-takt) brommer totdat de euro er kwam, nl. zo tanken dat je 2 cent gratis krijgt!! dat heeft me echt al GULDENS/EURO'S gratis benzine opgeleverd!!

Klinkt misschien kinderachtig maar doet me elke keer weer plezier om zo mijn 'beetje' terug te roven...

Groet Lorenz IIa 88 RHD 'Dreadnought'
Petercy

Re: Gratis tanken!!

Bericht door Petercy »

Dit is waar wij Nederlanders beroemd (of berucht) om zijn in het buitenland....
Wouter

Bericht door Wouter »

....en het is alleen bij contante betaling (in de supermarkt dan)

Dus als je dan om moet rijden om te pinnen....

(nuchtere hollander ;-) )
musketier

Bericht door musketier »

en wist je dat op de bon gewoon staat dat je die twee cent niet hebt betaald. Dat is de manier om legaal zwart geld te krijgen. Als ik ergens wat koop en er wordt afgerond ga ik gewoon twee keer langs de kassa, een deel laat ik de eerste keer liggen, en zorg dat er naar beneden wordt afgerond. Het deel wat de eerste keer blijft liggen is in de tweede ronde bij mij ook altijd weer naar beneden afgerond. Je krijgt vreemde gezichten bij de kassa, maar het is hun eigen systeem, leg ik ze dan uit.
Iris

Bericht door Iris »

waar

dt is ff een testje
Iris

Bericht door Iris »

geen info dus
Plaats reactie