...werd ik door Jan (broer) opgebeld of ik misschien zin had om een stukje mee te gaan rijden in moeders landrover - "huh hoezo? waar gaan we heen dan" nou, belgie of zo - "huh?" - bas (racerover - autocare) belde net en die zei dat wegens een omstandigheden een van de auto's achter moest blijven en ze dus nog iemand nodig hadden voor de Belgium National - "o! nou laten we dat maar doen dan".
een zeer prettige verassing die de nodige preparaties vergt waaronder nieuwe veren en schokdempers voor en rondom nieuwe banden (want de ouden zijn goed glad) wat schijnwerpers terugmonteren die niet door de keuring kwamen en een matrasje achterin de auto leggen . en natuurlijk de snorkel even fixen (ligt aan diggelen na een almere avondtuur)
Die snorkel is natuurlijk al lang weer gerepareerd, die veren en schokdempers moeten wel goed komen, alleen die banden zijn nog ff spannend.
Dat prikkersveldje lijkt mij een goed idee, alleen we gaan mee met bas, dus dan moeten die er ook staan. (staat een stikker van Auto care zuidholland op de deur v.d. Range Rover).
al voor dat we 18 waren wilden we graag een landrover, maar aangezien dat niet kan, is onze moeder toen eigenaar geworden, en dat is nog steeds zo. Ze wil er zelf trouwens liever niet in rijden, zij rijdt in een Landrover Daily (ik plaats nog wel een keer een foto van dit unieke model)