ambulancetreffen, bericht voor Aart

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
phillip

ambulancetreffen, bericht voor Aart

Bericht door phillip »

Hallo Aart,

Heb je al een tent? Zo nee, dan heb ik er misschien een. Ik heb een beetje rondgevraagd en er blijkt bij ons op het werk een legertent te liggen die ik mag gebruiken. Het is zo'n ouderwetse joekel van een tent alleen niet te sjouwen (je moet hem sowieso met een paar man tillen). Laat even weten of je er gebruik van wilt maken. De tent ligt in Dordrecht.

Groet Phillip
Jan G.

Re: ambulancetreffen, bericht voor Aart

Bericht door Jan G. »

Hallo Phillip,

We hebben een optie op een legertent. Maar… als je een tent gratis kunt lenen dan hebben we daar wel oren naar. Ik geloof alleen dat je van plan was om op zaterdag te arriveren? Mogelijk is er iemand die wel op vrijdag (middag) wil gaan en die ‘m wil oppikken. Weet je toevallig of Dord op de route ligt voor iemand.

Jan
phillip

Bericht door phillip »

Hoi Jan,

De tent is gratis te leen. Het is geloof ik zo'n echte ouderwetse grote vierkante legertent. Een ding; ik weet niet helemaal zeker of tíe compleet is. Als het goed is wel. Iemand heeft hier jaren geleden die tent neergelegd en is hem nooit meer komen ophalen. We zouden hem eigenlijk van te voren even moeten bekijken en misschien moet je de optie op die tent, als backup, even zo lang mogelijk laten staan. Je kunt hem alleen met 2 hele sterke of 3 wat minder sterke mannen/vrouwen sjouwen (maar als hij overdag van maandag - vrijdag wordt opgehaald dan is er wel iets te regelen). Ik denk dat ie in een aanhanger meemoet. Ik heb wel een roofrack maar daar is de tent te zwaar voor. Bovendien erg onhandig om bovenop te krijgen. Ik heb evt. wel een (kleine) aanhanger maar er zit geen trekhaak onder mijn ambulance. Ik heb op dit moment niet de beschikking over een ander vervoermiddel.

Groet Phillip
Jan van Wijngaarden

Bericht door Jan van Wijngaarden »

Beste prikkers,

Waar en wanneer is dat ambulancetreffen?
Misschien kan ik wel ergens wat oppikken.

M.v.g.

Jan van Wijngaarden
theironnurse

Bericht door theironnurse »

Jan,

Het weekend van 24, 25 en 26 september in St. Anthonis (N-Brabant)

Kijk ook op

www.ambulancetreff.de

of

www.land-rover-ambulance.net

Groet,

Gilbert
Jan G.

Bericht door Jan G. »

Jan,

Is de route Dordrecht - Eindhoven oké...?
Als dit op je route ligt, dan hebben we de tent graag z.s.m.
Dan kunnen we 'm nog proef opzetten voor het treffen.

M.v.g.
Jan
aart

Bericht door aart »

sorry philip dat ik nog niet heb gereageerd op jou bericht dat je aan mij richte maar zoals je ziet heb ik daar mijn mensen voor.
aart
ik mail je deze week nog maar nu ga ik naar bed
aart
Jan G.

Bericht door Jan G. »

Moet ik je ook nog even instoppen.... of ben ik nu te laat? ;-)
Plaats reactie