27 mc ervaring
27 mc ervaring
hoi prikkers
ik ben van plan om een 27 mc tekopen.
wie heeft er ervaring met de cobra 75 of weet hier iets meer van.
[members.lycos.nl]
gr arjan
SIII 109 1980 benzine
ik ben van plan om een 27 mc tekopen.
wie heeft er ervaring met de cobra 75 of weet hier iets meer van.
[members.lycos.nl]
gr arjan
SIII 109 1980 benzine
Re: 27 mc ervaring
Iemand die je hier erg veel over kan vertellen is Marcel van Boris Electronics uit Waalwijk, hij werkt zelf erg veel met 27 cm en verkoopt ze ook en heeft een ontzettende goede servive etc etc
[www.boris.nl] voor de gegevens
succes
[www.boris.nl] voor de gegevens
succes
Ja klopt dat is niet zo erg hij weet zelf dat ie die fout maakt dat is al heel wat waard
Zo ook mijn toekomstig schoonvader (ja hij is aan een zware studie bezig om mijn schoonvader te worden) heb ik ook eindelijk zover weten op te voeden dat ie zijn J**P weg doet. Hij heeft hem gelukkig op makrtplaats aangeboden, weleens waar als de mooiste van Europa, maarja hij doet hem weg.
Maar Marcel is wel kundig en weet waar hij over praat, hij weet ook waar hij rekening mee moet houden bij een Laro, i.v.m. uitsraling etc etc
Kijk maar succes
Hij heeft mij al jaren als trouwe klant (en ik hem trouwens ook)
Zo ook mijn toekomstig schoonvader (ja hij is aan een zware studie bezig om mijn schoonvader te worden) heb ik ook eindelijk zover weten op te voeden dat ie zijn J**P weg doet. Hij heeft hem gelukkig op makrtplaats aangeboden, weleens waar als de mooiste van Europa, maarja hij doet hem weg.
Maar Marcel is wel kundig en weet waar hij over praat, hij weet ook waar hij rekening mee moet houden bij een Laro, i.v.m. uitsraling etc etc
Kijk maar succes
Hij heeft mij al jaren als trouwe klant (en ik hem trouwens ook)
ja gerda,
dat zijn toch geen auto´s die j**ps
aaso´s zijn het stuk voor stuk die j**p rijders
blij datje schoonvader hem verkoopt
weg ermee
willem"oom govert"
dat zijn toch geen auto´s die j**ps
aaso´s zijn het stuk voor stuk die j**p rijders
blij datje schoonvader hem verkoopt
weg ermee
willem"oom govert"
Nou, Boris zit twee deuren van mij vandaan, sinds een paar dagen staat mijn 110 voor zijn deur, ik zie hem al geregeld kijken van wie die échte 4x4 is.
wat voor kleur is die
ga ik hem ff stangen op de jeeplist
willem
ga ik hem ff stangen op de jeeplist
willem