Hoi prikborders,
Nu de vakantie er weer op zit zijn wij ons aan het voorbereiden om volgend jaar door Marocco te reizen met onze SIII uit 77. Het lijkt ons echter leuk om dit met een of twee andere auto's te doen.
Wij zijn met z'n tweeen en vullen onze vakantie in met een combinatie van terreinrijden en bezienswaardigheden. Ons idee is kris kras door Marocco te gaan via een deels zelf uitgezetten route en achter het Atlas gebergte ook een stukje woestijn te rijden.
Heb je zin laat dan wat van je horen.
vakantie in Marocco
Re: vakantie in Marocco
Ik ben er zeker voor te porren. Afhankelijk van de periode en hoe lang je wil gaan.
Vincent&zomba 109 ex
[members.home.nl]
Vincent&zomba 109 ex
[members.home.nl]
Re: vakantie in Marocco
Hoi Vincent,
Gaaf dat je reageert nu kijken of het allemaal past.
Ik heb je site bekeken. Leuk projectje heb je onderhanden gehad en het ziet er wel tof uit. Die van ons in ieder geval niet zo onderhanden geweest.
Het is ons idee om ergens aan het einde van het voorjaar die kant op te gaan. Ik schat een kleine 3 weken rondtrekken in Marocco
Wij hebben echter een beprekt heen en terug reis want we zijn afgelopen vakantie via de Spaanse Pyrenen naar Portugal gereden waar onze auto nu op ons staat te wachten. Wij zijn in een dag en Marocco. Terug laten we de auto waarschijnlijk weer in Protugal achter om later weer via Spaanse bergen terug naar Nederland te komen.
Wij hebben een serie III uit 1977 met een 6 cyl. bezine een veel andere leuke dingen. Ik stuur een foto over de mail.
Als je misschien overweegt je auto ook in Portugal te laten staan en een spanende Spanje rit terug te nemen kunnen we dat denk ik wel regelen.
Ik hoor wel van je.
Gaaf dat je reageert nu kijken of het allemaal past.
Ik heb je site bekeken. Leuk projectje heb je onderhanden gehad en het ziet er wel tof uit. Die van ons in ieder geval niet zo onderhanden geweest.
Het is ons idee om ergens aan het einde van het voorjaar die kant op te gaan. Ik schat een kleine 3 weken rondtrekken in Marocco
Wij hebben echter een beprekt heen en terug reis want we zijn afgelopen vakantie via de Spaanse Pyrenen naar Portugal gereden waar onze auto nu op ons staat te wachten. Wij zijn in een dag en Marocco. Terug laten we de auto waarschijnlijk weer in Protugal achter om later weer via Spaanse bergen terug naar Nederland te komen.
Wij hebben een serie III uit 1977 met een 6 cyl. bezine een veel andere leuke dingen. Ik stuur een foto over de mail.
Als je misschien overweegt je auto ook in Portugal te laten staan en een spanende Spanje rit terug te nemen kunnen we dat denk ik wel regelen.
Ik hoor wel van je.