Waarom zit er verschil in de weergave van de prikpagina tussen internet exploder en firefox?
Firefox heeft de oude vertrouwde weergave, internet exploder heeft de berichten allemaal uitgeklapt onder elkaar.
Ben vast niet de enige. Valt me nu pas op, zit nu op de windows pc van me ouders .
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Verschil
-
Frans
Re: Verschil
Citeer
De instellingen bij FF en IE zijn op de computers verschillend.
Zie deze regel
Naar beginpagina | Bericht plaatsen | Uitklappen | Zoeken | Alles markeren als gelezen | Huisregels | FAQ | Log in
Of deze regel
Naar beginpagina | Bericht plaatsen | Inklappen | Zoeken | Alles markeren als gelezen | Huisregels | FAQ | Log
INklappen / UITklappen. (ik schreeuw niet, is alleen om het verschil te laten zien)
Frans Bonnes
Re: Verschil
Citeer
De instellingen bij FF en IE zijn op de computers verschillend.
Zie deze regel
Naar beginpagina | Bericht plaatsen | Uitklappen | Zoeken | Alles markeren als gelezen | Huisregels | FAQ | Log in
Of deze regel
Naar beginpagina | Bericht plaatsen | Inklappen | Zoeken | Alles markeren als gelezen | Huisregels | FAQ | Log
INklappen / UITklappen. (ik schreeuw niet, is alleen om het verschil te laten zien)
Frans Bonnes
Zie deze regel
Of deze regel
Frans Bonnes