rijden in Almere
Re: rijden in Almere
Zit wel in de planning om te komen .
Gr . en mischien tot morgen

Gr . en mischien tot morgen
Wij (Mirjam ikzelf en de kinderen) komen ook nog even kijken en rijden.
Marc
Marc
Ik kom ook maar dan wat later dan de bekende tijd. Een collega komt ook nog die kant op.
Zie je dan
Groet,
Marcel G
Zie je dan
Groet,
Marcel G
Hé Frank,
"Dridze"heeft een bad day maar komt zeker volgende week naar de beautyfarm voor een modderbadje tot volgende week zondag de 19de.
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95 300Tdi www.hanshoekstra.nl
"Dridze"heeft een bad day maar komt zeker volgende week naar de beautyfarm voor een modderbadje tot volgende week zondag de 19de.
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95 300Tdi www.hanshoekstra.nl
Heel veel plezier allemaal, ik kan helaas niet want Binky krijgt bij Ron z'n jaarlijkse opknapbeurt voor de APK. Had al een aanlopende linker achter rem (en kon dus ook niet naar de remcursus bij Hendrik, leuke foto's, wel)
Volgende week verwacht ik dat Binky weer helemaal mee kan doen.
Tot dan,
John
Volgende week verwacht ik dat Binky weer helemaal mee kan doen.
Tot dan,
John
mijn rechter achterrem is weer in orde (lekke olie keerring en de stalenring vervangen) en nieuwe schoenen. Nu oppassen dat ik geen zwarte strepen op de (asvalt) weg trek. Ik wil namelijk 100.000km met de banden doen. Was ook bij hendrik kijk maar naar de foto's
jo
jo
Sam en ik zijn van de partij, we komen net terug uit het terrein. Erg leuk om in het donker te rijden. Jammer dat Jan z'n pijp aan diggelen heeft gereden maar de champagne maakte een hoop goed.
Tot straks.
Sas Wijs en Sam (de hond)
Tot straks.
Sas Wijs en Sam (de hond)
Echt te gek in het donker, ware het niet dat er plotseling een boom overstak en spontaan mijn spiegel molde . ( voor de champagne )
De modder aan de Laro is nog vers en voor die opdroogt gaan we morgen toch nog even modderen.
Verder een leuke foto gemaakt van mijn Chevrolet, hij staat er echt prachtig op
voor geintereseerde onder ons is de foto op te vragen bij de Politie Almere
Bah..
Grt Henk...........Darwin LW 88
De modder aan de Laro is nog vers en voor die opdroogt gaan we morgen toch nog even modderen.
Verder een leuke foto gemaakt van mijn Chevrolet, hij staat er echt prachtig op
voor geintereseerde onder ons is de foto op te vragen bij de Politie Almere
Bah..
Grt Henk...........Darwin LW 88
Wij zijn net terug en Richard weet nog niet of hij straks weer gaat. misschien.
Eerst maar eens lekker slapen en nagenieten van de avond-uren rit en dan zien we wel weer.
Frank als we je niet meer spreken, een hele fijne vakantie gewenst.
Henk, balen van die foto.....
Ireen en Richard
Eerst maar eens lekker slapen en nagenieten van de avond-uren rit en dan zien we wel weer.
Frank als we je niet meer spreken, een hele fijne vakantie gewenst.
Henk, balen van die foto.....
Ireen en Richard
Die foto van Henk zijn Chevy hebben we het over maar die zal niet op fotopic geplaatst worden tenzij de verkeerspolitie ook zo'n site heeft . Op die van ons moet je nog even wachten, dat wordt wat later op de ochtend.
welterusten
Irene en Richard
welterusten
Irene en Richard
Wij komen niet. Gister een heftig feest gehad van de kajakclub en vandaag, met dit kl weer, gaan we tochtje maken.
Deffie heeft haar eerste grote beurt ondergaan. Alles is weer gesmeerd en weer klaar voor de volgende 20000km. Wat mijn roofrack betreft, je weet wel die roestbak van nog geen jaar oud, die neemt Reefhorst weer terug en gaan ze poedercoaten of ik moet iets bijleggen en dan heb ik een Hannibal roofrack. In iedergeval komt er oplossing.
En over een week of twee heeft Deffie er ook nog Billstein gasdempers onder. Wat een feest, het kan niet op.
Veel plezier in Almere. Paul en Marian.
Deffie heeft haar eerste grote beurt ondergaan. Alles is weer gesmeerd en weer klaar voor de volgende 20000km. Wat mijn roofrack betreft, je weet wel die roestbak van nog geen jaar oud, die neemt Reefhorst weer terug en gaan ze poedercoaten of ik moet iets bijleggen en dan heb ik een Hannibal roofrack. In iedergeval komt er oplossing.
En over een week of twee heeft Deffie er ook nog Billstein gasdempers onder. Wat een feest, het kan niet op.
Veel plezier in Almere. Paul en Marian.