a.s. Zondag rijden in Brabant?
a.s. Zondag rijden in Brabant?
A.s zondag wil ik mijn man zijn eerste modderdoop geven, mag hij (als hij heel voorzichtig is) tereinrijden met de auto.
De kinderen zijn logeren, we kunnen dus samen komen.
Brutus had al zin begreep ik, wie gaat er nog meer mee?
Ik vond de carpoolplaats bij Best-west een prima begin, maar wie suggesties heeft......
Marijke
Re: a.s. Zondag rijden in Brabant?
Hoi,
Ik heb wel weer zin om mijn brandweer weer vies te maken. Maar ik moet wel voetballen. Dus ik denk dat ik dan later kom als dat gaat. Of als jullie wat later op de dag vertrekken dan kan ik het wel halen. Meestal ben ik om 12.00 klaar met voetballen. Maar ik wacht wel af hoe (laat) het gaat.
Groeten Mark
Ik heb wel weer zin om mijn brandweer weer vies te maken. Maar ik moet wel voetballen. Dus ik denk dat ik dan later kom als dat gaat. Of als jullie wat later op de dag vertrekken dan kan ik het wel halen. Meestal ben ik om 12.00 klaar met voetballen. Maar ik wacht wel af hoe (laat) het gaat.
Groeten Mark
Ik ben om 11.45 klaar met voetballen. Dan even douchen en drinken en het is al 12.00 uur. Ik moet voetballen in Lage Mierde, dit is dicht bij Reusel en Hilvarenbeek. Ik kan van daaruit binnen 30 minuten in Best zijn. Dus 12.30 uur.
Maar als jullie eerder afspreken dan wil ik ook wel jullie achterna rijden. Als ik dan een 06 nummer van iemand krijg die mij dan jullie richting op kan sturen dan vind ik dat ook best.
Jullie moeten maar iets afspreken, ik pas me wel aan.
Mark
Maar als jullie eerder afspreken dan wil ik ook wel jullie achterna rijden. Als ik dan een 06 nummer van iemand krijg die mij dan jullie richting op kan sturen dan vind ik dat ook best.
Jullie moeten maar iets afspreken, ik pas me wel aan.
Mark
ik zal eens kijken...
misschien tot zondag.
grtz,
Yuri
SIII 109D
misschien tot zondag.
grtz,
Yuri
SIII 109D
hallo luitjes,
ik ben er ook met mijn lr lw 88". ik schat dat ik er tussen 11.30 en 12.00 daar ben ik kom van uit gemert. ik zie jullie daar wel. hij is weer helemaal in orde. dus hij kan er weer tegen. dat is toch op de landsart in veldhoven hé.
groetjes bart hendriks
ik ben er ook met mijn lr lw 88". ik schat dat ik er tussen 11.30 en 12.00 daar ben ik kom van uit gemert. ik zie jullie daar wel. hij is weer helemaal in orde. dus hij kan er weer tegen. dat is toch op de landsart in veldhoven hé.
groetjes bart hendriks
Hier heb ik ook wel zin in, met welke auto weet ik nog noet, nog even met SWMBO overleggen.
Groetjes,
Huub
Groetjes,
Huub
Hoi,
Eindelijk een zondag dat ik ook tijd heb...
Dus ik ga graag een keer mee.
Als iemand nog even een "definitieve" verzamelplaats en tijd kan posten
dan weet ik ook waar ik moet zijn
(anders rijd ik wel achter Yuri aan, moet ie wel komen... )
Wouter
SIII "88, Def110
Boxtel
Eindelijk een zondag dat ik ook tijd heb...
Dus ik ga graag een keer mee.
Als iemand nog even een "definitieve" verzamelplaats en tijd kan posten
dan weet ik ook waar ik moet zijn
(anders rijd ik wel achter Yuri aan, moet ie wel komen... )
Wouter
SIII "88, Def110
Boxtel
hallo wouter
ik wilde rond 11.30u en 11.45u bij de ingang van de landsart in veldhoven zijn. met mijn light weith ex. engels leger. van waar kom jij.
groetjes bart hendriks uit gemert
ik wilde rond 11.30u en 11.45u bij de ingang van de landsart in veldhoven zijn. met mijn light weith ex. engels leger. van waar kom jij.
groetjes bart hendriks uit gemert
hallootjes arjan
ga jij misschien ook naaar veldhoven, misschien dat wij dan samen kennen rijden met 2 auto"s .
groetjes bart hendriks
ga jij misschien ook naaar veldhoven, misschien dat wij dan samen kennen rijden met 2 auto"s .
groetjes bart hendriks
Hoi Bart,
Tijd lijkt me ok (ik hoef maar uit Boxtel te komen)
Maar de landsart ken ik niet,
"carpoolplaats best west" (zie eerste posting Marijke) is makkelijker op te zoeken, of komen we dan toch weer hetzelfde uit??
groet
wouter
SIII"88 (die zondag meegaat)
Def110 (die al de hele week meemag)
Boxtel
Tijd lijkt me ok (ik hoef maar uit Boxtel te komen)
Maar de landsart ken ik niet,
"carpoolplaats best west" (zie eerste posting Marijke) is makkelijker op te zoeken, of komen we dan toch weer hetzelfde uit??
groet
wouter
SIII"88 (die zondag meegaat)
Def110 (die al de hele week meemag)
Boxtel
bart lansard ?
bart
jij hebt het in jou berichtje over rijden op lansard in veldhoven.
maar volgens mij hebben de mensen in dit bericht het over rijden in brabant, dus zandpaden en andere openbare plaatsen.
landsard is volgens mij een afgesloten terijn.
ik plaats deze posting om teverkomen dat er zondag verschilende mensen met verschillende doelen op elkaar staan tewachten.
en dat zou jammer zijn
houdoe
gr arjan die er nog over na denkt om in best aan tesluiten.
als hij de tijd vrij kan maken.
SIII 109 1980
jij hebt het in jou berichtje over rijden op lansard in veldhoven.
maar volgens mij hebben de mensen in dit bericht het over rijden in brabant, dus zandpaden en andere openbare plaatsen.
landsard is volgens mij een afgesloten terijn.
ik plaats deze posting om teverkomen dat er zondag verschilende mensen met verschillende doelen op elkaar staan tewachten.
en dat zou jammer zijn
houdoe
gr arjan die er nog over na denkt om in best aan tesluiten.
als hij de tijd vrij kan maken.
SIII 109 1980
Re: bart lansard ?
hoi arjan,
als dat zo is is dat ook goed maar op de landsart is er ook wedsrtijd rijden en ook vrij rijden van de off raod challenche. dat is ook een 4x4 club daar ben ik vorige keer ook in schaijk geweest. ik ga er zo en zo toch heen daar heb ik met iemand afgesproken.
groetjes bart
als dat zo is is dat ook goed maar op de landsart is er ook wedsrtijd rijden en ook vrij rijden van de off raod challenche. dat is ook een 4x4 club daar ben ik vorige keer ook in schaijk geweest. ik ga er zo en zo toch heen daar heb ik met iemand afgesproken.
groetjes bart
hallo wouter,
ik vindt het ok maar waar was die carpool plaats ook al weer , was da niet bij de MC donalds in Best. als dat daar daar is dan ben ik er ook om een uur of half 12.
maar volgens arjan v tiel, was dat een gewone rit over landweggetjes en dergelijke. maar als ik het verhaal van marieke goed lees dan is dat wel op de landsart in veldhoven, omdat zij haar auto een modderdoop wil geven en dat lijkt mij niet te gaan over landweggetjes hier in brabant.maar ja ik zal dan toch maar over best rijden dan weet ik het zeker hé.
groetjes bart hendiks
ik vindt het ok maar waar was die carpool plaats ook al weer , was da niet bij de MC donalds in Best. als dat daar daar is dan ben ik er ook om een uur of half 12.
maar volgens arjan v tiel, was dat een gewone rit over landweggetjes en dergelijke. maar als ik het verhaal van marieke goed lees dan is dat wel op de landsart in veldhoven, omdat zij haar auto een modderdoop wil geven en dat lijkt mij niet te gaan over landweggetjes hier in brabant.maar ja ik zal dan toch maar over best rijden dan weet ik het zeker hé.
groetjes bart hendiks
Vorige keer hebben we inderdaad over landweggetjes in Brabant gereden, en daar was een behoorlijk hoeveelheid modder te vinden.
Ik zal een nieuwe posting maken, deze is al te ver weggezakt, met plaats en tijd.
Marijke
Ik zal een nieuwe posting maken, deze is al te ver weggezakt, met plaats en tijd.
Marijke