Hallo allemaal,
Ik ben Jørgen Geurts, woon en werk in Rotterdam. Ik heb altijd al een zwak gehad voor mooie 4x4?s maar heb er tot een jaar geleden nooit zelf een gehad. Wanneer mogelijk huur ik een stevige 4x4 auto tijdens vakanties om iets ?meer? van het land te zien. Erg leuke ervaringen heb ik opgedaan in: Australië, Nieuw Zeeland, Costa Rica, Dominicaanse Republiek, Haïti, Namibië en Botswana. Ik heb trouwens nog nooit een Laro gehuurd. Gelukkig sluit het landje ontdekken naadloos aan bij de wensen mijn vriendin Monique van Velzen.
Pas nadat ik met mijn nieuwe Honda Fireblade in mei 2003 ben aangereden en mijn enkel voor altijd ernstig beschadigd heb, is het Laro virus bij mij goed losgeslagen. Toen het nog maar net mogelijk was om weer iets te lopen heb ik mijn eerste Laro, een Light Weight gekocht. De Laro heb ik alleen als hobby en samen met een goede vriend (Siete Neef) gekocht. Helaas heeft deze LW bij ons geen lang leven gehad. Om exact te zijn precies 3 weken!! Nadat we op de Maasvlakte veel te veel water hebben binnengekregen, was het één en ander stuk gegaan en was de koppeling vastgeroest. Zelfs met grof geweld kregen we de koppeling niet meer los.
Met onze LW nog op de autotrailer raakten we bij RB direct verliefd op een 88-er serie 2A. Deze auto had bijna alles wat ik me op dat moment nog wenste: snorkel, rolkooi, hydraulische PTO lier en een 2,5 turbo diesel motor. Nog voor onze gehavende LW van de trailer was, hadden we onze nieuwe Laro al gekocht. Om de auto helemaal af te maken hebben we er ook nog TIC paraboolveren onder laten zetten. Deze wens kwam voort uit de opgedane kennis tijdens Bowy?s praktijk test op de 2e prikkersdag te Naarden.
Sindsdien mogen we van onze partners niet meer alleen naar RB!
Hopelijk mogen we veel en lang plezier hebben van onze nieuwe Laro, komen we overal in het land prikkers tegen en kunnen we elkaar waar nodig helpen. Ik wil die mooie lier toch nog graag een paar keer gebruiken?.
Vlnr: Laro (nog steeds geen naam), Siete, Marlies, Monique en Jørgen