Foto's Scandinavie...
Foto's Scandinavie...
Bij deze, voor de nieuwsgierigen, de vakantiefoto,s van onze trip naar het noorden! www.coolrunnings.fotopic.net
A&A
110 300TDi,Cool Runnings
A&A
110 300TDi,Cool Runnings
Re: Foto's Scandinavie...
Wauw mooie foto's. Volgende keer IJsland. Dat is echt super. Ik vind het nog steeds het mooiste land. Ben nog wel niet overal geweest. Maar ik denk dat er niet veel landen zijn die dit kunnen evenaren.
John
John
Re: Foto's Scandinavie...SUPER
Welkom terug,
Zien er geweldig uit die foto's, zou zo ook instappen om die kant op te gaan....
Bart
Zien er geweldig uit die foto's, zou zo ook instappen om die kant op te gaan....
Bart
Zitten een aantal hele mooie foto's bij. Erg mooi. Als ik die foto's zie, moet ik gelijk aan onze vakantie denken toen we daar waren. Heel herkenbaar dus.
Ben erg benieuwd naar wat IJsland ons gaat brengen Andy.
Ben erg benieuwd naar wat IJsland ons gaat brengen Andy.
Ik denk dat ik wel weet waar ik volgend jaar een maand naar toe ga
Hele mooie foto's wat een geweldige natuur prachtig
Voor zoiets heb je nou een LaRo vindt ik
Kan je daar nog vrij kamperen??
En wat een geniaal idee bij die groene 110 met dat schuifdak onder het roofrack
Groet
Iris
Nipper the red 90
Hele mooie foto's wat een geweldige natuur prachtig
Voor zoiets heb je nou een LaRo vindt ik
Kan je daar nog vrij kamperen??
En wat een geniaal idee bij die groene 110 met dat schuifdak onder het roofrack
Groet
Iris
Nipper the red 90
Hai Iris, wij hebben nu de ervaring dat er zonder problemen vrij gekampeerd mag worden, wat in het hoogseizoen wel inhoudt dat je tijdig een plekje mag gaan zoeken want je bent niet de enige.... Maar ja onze auto's brengen ons op plekken waar caravans en campers niet kunnen komen! Tja en dat schuifdak.... fantastisch!
Tja Paul, wat zal IJsland ons brengen.....
Ik heb daarvoor een motto "keep an open mind, and you will never be dissapointed" Tot het weekend!
Alain, in een woord "onwerkelijk", en dan zeker als je daar voor de eerste keer staat... Als ik nu weer naar die foto's kijk kan ik me voorstellen dat sommige mensen denken dat ze gemanipuleerd zijn met fotoshop of zoiets....
Bart, als je de kans hebt..... DOEN!!!
Andy
110 300TDi,Cool Runnings
Tja Paul, wat zal IJsland ons brengen.....

Alain, in een woord "onwerkelijk", en dan zeker als je daar voor de eerste keer staat... Als ik nu weer naar die foto's kijk kan ik me voorstellen dat sommige mensen denken dat ze gemanipuleerd zijn met fotoshop of zoiets....
Bart, als je de kans hebt..... DOEN!!!
Andy
110 300TDi,Cool Runnings
waauuuw,
prachtig !!!
Ik kom net terug uit Spanje (helaas niet met de Laro, je weet wel, vrouw, kinderen, caravan, pindakaas en zo moest mee) waar we in de Pyreneen ook heel wat Laro's hebben zien rondrijden. Ook een fantastich mooi gebied, maar die vergezichten met water heb je daar bijna niet.
Wel lekker warm overigens.
Benieuwd naar jullie IJslandfoto's.
PS, wat voor modificaties heb je in de Laro voor deze en eerdere/latere reizen getroffen buiten de zichtbare zoals de daktent ed?
Groeten
Marco
prachtig !!!
Ik kom net terug uit Spanje (helaas niet met de Laro, je weet wel, vrouw, kinderen, caravan, pindakaas en zo moest mee) waar we in de Pyreneen ook heel wat Laro's hebben zien rondrijden. Ook een fantastich mooi gebied, maar die vergezichten met water heb je daar bijna niet.
Wel lekker warm overigens.
Benieuwd naar jullie IJslandfoto's.
PS, wat voor modificaties heb je in de Laro voor deze en eerdere/latere reizen getroffen buiten de zichtbare zoals de daktent ed?
Groeten
Marco
vet cool
wil ook weer eens terug naar noorwegen
maar ja meer wensen dan snipperdagen
gr arjan
SIII 109 1980 ?
wil ook weer eens terug naar noorwegen
maar ja meer wensen dan snipperdagen
gr arjan
SIII 109 1980 ?
Hee Andy,
Zo te zien is Scandinavie in de zomermaanden weer helemaal anders, minstens zo mooi als in April. De foto's zijn werkelijk prachtig! Is die ene een kleurrijk verlichtte tunnel?
Wij gaan zeker vaker die kant op, hebben het noordelicht en midzomernachtzon vorige keer gemist (dat wordt dus minstens nog 2 x) ook Ijsland staat nog op onze lijst. Had ik maar meer vrije dagen...
gr, en tot zondag!! Chris
www.opwielen.nl
Zo te zien is Scandinavie in de zomermaanden weer helemaal anders, minstens zo mooi als in April. De foto's zijn werkelijk prachtig! Is die ene een kleurrijk verlichtte tunnel?
Wij gaan zeker vaker die kant op, hebben het noordelicht en midzomernachtzon vorige keer gemist (dat wordt dus minstens nog 2 x) ook Ijsland staat nog op onze lijst. Had ik maar meer vrije dagen...
gr, en tot zondag!! Chris
www.opwielen.nl
Een hele mooie indruk van het prachtige Scandnavië en Finland.
Zeker de moeite waard om diverse gebieden verder uit te spitten.
Zeker de moeite waard om diverse gebieden verder uit te spitten.
Hele mooie foto's van een aleven mooie omgeving!! prachtig!
Rien.
Rien.