Vezendkosten Jan Willem

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Landterfanter

Vezendkosten Jan Willem

Bericht door Landterfanter »

Bij deze dank aan Jan Willem voor het toezenden van de Sonalert. Hij is inmiddels gemonteerd en werkt goed. Hij maakt een zeer bescheiden geluid en hoeft niet gedempt te worden. Sterker nog, als Landterfanter goed op dreef is overstemt hij hem zelfs. Ik ben echter steeds op de goede momenten alert op het nog aanstaan van de richtingaanwijzers. De ontbrekende lamellen zijn dus geen gemis.
Ik vraag me wel af of je de verzendkosten niet over het hoofd hebt gezien, als dat zo is maak ik dat graag in orde met je. Groet Dirk
Jan W

Re: Vezendkosten Jan Willem

Bericht door Jan W »

Dat is (zal ik maar zeggen) gesponserd door de baas

Veel plezier ermee en ik ben blij dat hij goed is aangekomen.

Ga je ook naar de DRLS??? ik wel ......kunnen we samen piepen

JW
Landterfanter

Wat een aardige baas (zal ik maar zeggen). En nee ik ben niet van de partij bij de D.L.R.S. 'k ben helaas verhinderd. Maar we zullen zeker nog wel eens samen piepen neem ik aan. Groet Dirk
De Groene Schavuit

Bericht door De Groene Schavuit »

he Dirk muizen opgedaan?
ga je morgen ook mee?

gr Gheert
Landterfanter

Ja een electrische muis, piept synchroon met m'n richtingaanwijzers. Ik rijdt nu niet meer alsmaar driftig knipperend gewoon rechtdoor. Is echt een aanrader.
En voor morgen, dan moet ik werken, dat heb je als je zo nodig twee auto's moet hebben. Hoe is 't eigenlijk met je olielekkage ? Sinds we het oliespugen van Landterfanter bedwongen hebben is ie al wekenlang kurkdroog. Er ligt werkelijk geen druppel meer onder. Erg zorgwekkend begreep ik van het p.b. dus heb ik alle olieniveau's gecontroleerd. Alles ok. Nu begin ik toch te twijfelen of ze me wel een echte Laro verkocht hebben. Toch ?
Groet Dirk.
Plaats reactie