Inor is een aanrader
Inor is een aanrader
het schijnt dat offroad rijden in Belgie wat risico's met zich meebrengt. Het wordt daar niet op prijs gesteld.
Inor is een aanrader, zie ook onze foto's ( [ploertje.fotopic.net] ) Wij zijn daar in Juni geweest en er is zeker meer dan 1 dag offroadplezier.
Irene en Richard
Inor is een aanrader, zie ook onze foto's ( [ploertje.fotopic.net] ) Wij zijn daar in Juni geweest en er is zeker meer dan 1 dag offroadplezier.
Irene en Richard
foutje, was eigenlijk reactie op weekendje ardennen
Dit was eigenlijk bedoeld als reactie op weekendje Ardennen
Re: Inor is Geen aanrader
Ik vind het geen aanrader, er zijn al zo min terrijnen en we willen in het najaar toch daar nag kunnen rijden. Als iedereen daar na toe gaat dan iser voor ons geen plaats meer. Wij komen er al 10 jaar. goed slapen en eten en het bier is ook te drinken.
jo
jo
Re: Inor is Geen aanrader
Hoi Jo,
Als ik dit zo lees vindt je het wel een aanrader maar wil je liever niet dat er mensen naar toe gaan behalve dan jezelf. Je moet me maar corrigeren als het niet zo is.
Het is toch de bedoeling dat we goede ideeen delen op DIT Prikbord en daar hoort Inor dus ook bij. Laten we blij zijn dat er dit soort terreinen zijn waar we nog kunnen rijden en die in de buurt van Nederland liggen.
Ben met je eens dat er te weinig terreinen zijn waar je je lekker kunt uitleven met een 4x4.
groetjes,
Irene
Die graag nog een keer in Limburg wil komen rijden (als het nog mag )
Als ik dit zo lees vindt je het wel een aanrader maar wil je liever niet dat er mensen naar toe gaan behalve dan jezelf. Je moet me maar corrigeren als het niet zo is.
Het is toch de bedoeling dat we goede ideeen delen op DIT Prikbord en daar hoort Inor dus ook bij. Laten we blij zijn dat er dit soort terreinen zijn waar we nog kunnen rijden en die in de buurt van Nederland liggen.
Ben met je eens dat er te weinig terreinen zijn waar je je lekker kunt uitleven met een 4x4.
groetjes,
Irene
Die graag nog een keer in Limburg wil komen rijden (als het nog mag )
Re: Inor is een aanrader
Ik geloof niet dat ik er graag heen zou gaan. Ik heb een aversie tegen water, en helemaal tegen Modder-water. (ik ben er trouwens nooit geweest)
Bertix (ook belgië) daar in tegen vond ik wel erg leuk, technisch, iedere moeilijkheidsgraad mogelijk. wel goed uitkijken voor bomen en scherpe stenen.
Jan Schober
Bertix (ook belgië) daar in tegen vond ik wel erg leuk, technisch, iedere moeilijkheidsgraad mogelijk. wel goed uitkijken voor bomen en scherpe stenen.
Jan Schober
Ik vindt Inor zelfs saai. Alleen modder en water. Ben het met vorige schrijver eens, Bertrix is stukken mooier en uitdagender.
En even over Bertix, weet iemand daar meer over ? wordt daar vaak door Belgen gereden ? belgische club ? gewoon heen gaan op de gok ?
Elviera
Elviera
door de LRCH wordt er ook gereden.
zie ook hier:
[www.terreinrijden.nl]
Jan Schober
zie ook hier:
[www.terreinrijden.nl]
Jan Schober