Na de hele middag zonder problemen te hebben gereden en na het avondeten had Heidi geen zin om terug te gaan naar haar stalling. Ze ging liever een beetje pruilend staan roken..
Bij het inschakelen van de stroom (omschakelen van de custom massaschakelaar) gaan de twee meest linkse contacten (onderaan, naast elkaar) op de stroomverdeler knetteren en roken. Het contactslot wordt warm. Ik verdenk de verdeler of het contactslot, want de laatste geeft alleen contact door de sleutel een beetje te jutteren, of zelfs een beetje te jutteren zonder sleutels...
Nu dan mijn vraag: heeft iemand een contactslot voor een series II op de plank, of weet er eentje? Ik ben nog niet bij Ron B. geweest, maar die zal ik morgen ook eens bellen.. (suggesties over de oorzaak zijn ook welkom
Hoi Dennis,
ik kan je echt niet helpen, maar ik ben wel nieuwsgierig wanneer je prachtige rode gevaar nu eens op de Dijk van Bommenede verschijnt.
Groet, Andries
Zoals het er nu uitziet kan het nog even duren voordat Heidi naar de Dijk kan komen..
We waren vorige week nog eventjes in Z. Ben nog even bij je langs gefietst, maar er was niemand thuis. (is die boot van jou in de tuin?) Verder nog even in ons nieuwe huis wezen kijken en kennis gemaakt met de buren Lucy en haar man...(nr 20 ?)
Tsja Dennis,
die boot is van mij. Jaren geleden had ik me voorgenomen hem weer eens te onderhouden. Maarja, landrover-onderhoud gaat steeds voor. Maar ik maak hem nog wel eens vaarklaar. Bij Lucie en Hans geweest dus. Stevig materiaal he.
Tot ziens op d'n diek.
Andries