Landy back on the road!!!!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jans

Landy back on the road!!!!!

Bericht door Jans »

Jawel prikkers, na bijna twee maanden van onthouding kreeg ik zondag op mijn vakantieadres een tlefoontje van Rangie Ron dat hij het chassis-koetswerk van Landy voor elkaar had!!

Ze kan dus weer rijden, maar er moet nog erg veel aan details gebeuren, voor alles weer goed in orde is

Ron heeft zeeeeer zijn best gedaan en heeft gemaakt wat er van te maken viel
Ook de uren waren zeer zuinig geschreven!! Bedankt Ron !.

Ik ben net ruim twee weken weg geweest, deels vakantie, deels famili-troubles, en heb daardoor niets mee gekregen van het prikkers werk-weekend......
spijt me zeer, want ik was toch echt van plan mee te werken !!!!

Ook een inhaal zit er niet in, want eind volgende week zijn we ruim 4 weken uit beeld.
Als alles goed gaat vakantie, maar het kan ook anders......

Ik hoop na september Landy weer in moddervaardige staat te krijgen, en dan ga ik er weer tegenaan.

Het was me het avontuur wel !!!

Voor nu, groet van

Jans

RRv8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto-maatje
Disco

Re: Landy back on the road!!!!!

Bericht door Disco »

Gefeliciteerd,ik hoop niet dat jouw familie sores op de mijne lijken

Groet Disco
Jans

Bericht door Jans »

Hai Theo,

Nee , van heel andere soort. Ziekte en doodgaan en zo.....

Heb van jouw ellende gelezen ( en ook al een antwoord gegeven in de topic)
Beste Theo en ook Daniella !! iedereen heeft wel een soort oplossing , of advies, of wat dan ook aan wijze woorden,.... ik hoop dat er iets van helpt......

Il hoop van harte dat er ergens een straaltje licht komt voor jullie (JULLIE!!!)
Probeer het alstjeblieft... jullie weten wel waarvoor !!

Groet

Jans
Disco

Bericht door Disco »

Daanje wil niet.
laat niets van haar horen
Ze zit bij haar moeder
Ze heeft het zinkende schip verlaten
De kinderen zitten nog niet op school
Durf haar zelfs niet bij haar moeder of op haar mobile vdfn te bellen

De kids zijn de dupe, ze schreeuw dan wel Theo heeft ook z'n rechten,voorlopig niets.
het is niet meer in mijn handen en dat zal ze ook heel snel merken.

Theo
Disco

Bericht door Disco »

Webmaster waarom,waarom een smiley ik toch niet kwetsend?????????????

Theo
rovertje

Bericht door rovertje »

Ga ergens anders zitten mokken over je scheiding,waar twee vechten hebben er in een huwelijk ook twee de schuld en ja de kids zijn het slachtoffer
Ga naar de scheidings prikpagina
Het ging hier over iets anders
Welkom terug,we hebben je gemist Jans
Fijn dat Lady weer aan het opknappen is,hopen haar snel weer ergens te zien

Groet
Tinus
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Hai die Jans,

Goed om te horen dat ze weer roadready is. We hadden dat al van Ron gehoord van het weekend.

Ga nu maar eerst lekker van je vakantie genieten en dan zien we je daarna weer in het veld verschijnen.

Irene en Richard.
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee Jans,

Goed om te horen dat Lady weer on the road is! Als Serious straks ook weer is moet we maar eens een najaars meetingkje organiseren...

Cheers Bowy
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Theo,

Hoe erg ik dit ook vind voor je, vind ik dat je nu te ver gaat. Hier is het prikbord niet voor en ik denk dat je dat zelf ook wel weet. Ik begrijp dat Danielle ook de postings op het prikbord leest maar gebruik het a.u.b. niet als jullie communicatie kanaal want daar is het niet voor. Probeer hier met z'n tweeen uit te komen hoe moelijk dat ook is maar betrek daar niet alle prikkers bij. Ik kan me voorstellen dat je in eerste instantie je ei kwijt moest en dat is prima. Daarvoor gebruiken we allemaal het prikbord. De groot deel van ons hebben ook via dit kanaal hun medeleven etc betuigd maar ik ben van mening dat het daar bij moet blijven. Probeer een andere manier te zoeken om met elkaar te communiceren.

Echt Theo, Ik vindt het vreselijk dat dit is gebeurt en ik wens je alle sterkte toe maar probeer er een beetje op te letten dat je niet je grieven naar je vrouw toe spuwd op dit medium.

Hou je taai,

Irene
Hans Hoekstra

Bericht door Hans Hoekstra »

Welkom terug Jans.

Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95
Plaats reactie