vraagje stuurhuizen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jean

vraagje stuurhuizen

Bericht door jean »

wie kan mij vertellen of ik de droparm van onbekrachtigd stuurhuis over kan
zetten op een bekrachtigd {adwest}.En heb ik een speciale trekker nodig

bedankt

jean
Serious IIa

Re: vraagje stuurhuizen

Bericht door Serious IIa »

Is over te zetten............. maar kan wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg vastzitten

Cheers Bowy
110

Bericht door 110 »

Kan ontzettend vastzitten, warm stoken wil helpen maar beschadigd ook de keerringen.

Het mooiste is een hydrolische pers.
(slaan beschadigd de as vrij snel, als het stuurhuis toch niet meer te reviseren is dan kan je de droparm van de as af slijpen en dan de as inboren, zonde van het stuurhuis maar je krijgt wel de droparn los).

Succes

P.S., als je het stuurhuis heel houdt en het is nog bruikbaar heb ik eventueel wel interesse (voor een krat bier of zo)
john

Bericht door john »

mischien heb ik wel het gereedschap om het er af te halen als je weet wat je nodig heb hoor ik het wel
Vincent

Bericht door Vincent »

Jean,

Ik heb het met een Facom poellietrekker geprobeerd, jammer dat ie geleend was, want het heeft me een nieuwe gekost. Er is idd een speciale trekker voor, misschien een beter idee om het daarmee te proberen dan met een gewone poelietrekker die er toch steeds afschiet. Het heeft me bijna 5 uur gekost eer ik de droparm los had, waarvan de laatste twee uur zonder trekker.

Succes.
Vincent
Chris 110

Bericht door Chris 110 »

Ik heb ook wel interesse in dat stuurhuis, als die nog goed is. Ik heb (nu) nog een uitgesleten stuurhuis liggen, waarvan zelfs het toplager kapot is (is van Raymond). Die is volgens mij niet meer te redden, maar er zit nog wel een droparm aan.

Interesse? mail me maar
gr, Chris 110
www.opwielen.nl
raymond

Bericht door raymond »

maar hij lekt niet!!! (meer)
Plaats reactie