Op de toerit Utrecht-Voordorp de A 27 richting Utrecht op, zagen wij een prachtige actie: een vrij nieuwe Range Rover reed vanaf een boerenweggetje beneden langs het talud, zo recht omhoog het talud op, draaide naar rechts, maakte vaart op de vluchtstrook en reed zo de snelweg op... zo kan het dus ook ! Hahaha, prachtig gezicht!
Goeten, Kim
P.s. als iemand op zoek is naar een motor (Honda Nighthawk 650), mail dan even...kan geen kopers vinden...)
Taludje rijden...nieuwe hobby of sluiproute?
Re: Taludje rijden...nieuwe hobby of sluiproute?
Ziet er op zich stoer uit maar vindt het geen slimme actie. dat is waarom 4x4 rijders zo'n slechte naam krijgen....
Irene
Irene
ach....
de op en afrit van de nieuwe ijsselbrug bij zutphen lenen zich ook uitstekend voor dit soort zaken, meestal staan mensen met hun mond open te kijken om vervolgens lachend weg te lopen dus dat laatste valt wel mee. ( daarbij, net als motorrijders hebben we de naam toch al....)
janzzen ( momenteel motorloos maar toch geen interesse in een nighthawkje.... als het nou een guzzi le mans 2 was....
de op en afrit van de nieuwe ijsselbrug bij zutphen lenen zich ook uitstekend voor dit soort zaken, meestal staan mensen met hun mond open te kijken om vervolgens lachend weg te lopen dus dat laatste valt wel mee. ( daarbij, net als motorrijders hebben we de naam toch al....)
janzzen ( momenteel motorloos maar toch geen interesse in een nighthawkje.... als het nou een guzzi le mans 2 was....

Een BMW R80/7 misschien?
Bob Nonnekens
Bob Nonnekens
is wel weer erg braaf Bob
leuke motor maar heb ik al gehad evenals 2x r100rs 1 k100 etc etc .... zoek echt een LM2 het liefst met lafranconi's en silent hektic er op. ik weet het, ik weet het, maar ik vind sleutelen nou eenmaal leuk aan die ouwe troep....
janzzen

janzzen