Kan m'n ei niet kwijt/heel erg off topic

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Disco

Kan m'n ei niet kwijt/heel erg off topic

Bericht door Disco »

Ik kan niet slapen,mijn problemen mogen eigenlijk niet hier komen te staan.
Ik heb vanavond Aad en Urs durven bellen(ze krijgen nog heel wat centen)aanje is weg heeft de kinderen mee en laat een schuld van ruim ?15000,- achter.
Ze is weggevlucht nadat er weer een deurwaarder aan de deur was geweest.
Ik kom achter kasten ,bank eigenlijk overal waar wat te verstoppen valt rekeningen tegen (ook die van de LRCH,Jeebee,LRO en de LRE en de 4wd)
Lieve vrienden helpen de puinzooi te op te ruimen.
Straks kijken of er wat te regelen valt.
Ze heeft alles laten liggen,is weggegaan toen ik er niet was,ben via het baby prikbord er achtergekomen dat ze weg was.
Ze zit naar alle waarschijnlijkheid in Almelo bij haar moeder en hoopt in die regio een woning te vinden.
Ik wil m'n kinderen zien,horen vasthouden.
Ben bang dat ze van alles zal verzinnen om mij van mijn kinderen te onthouden
Ik ben heel erg als boeman afgestempeld,nou ben ik ook niet zo'n lievelingetjemaar dit is wel heel erg uit zijn verband getrokken.
Weet nog niet wat de dag brengt,weet ook niet of ik morgen nog een wagen/huisraad/pc etc heb.
Mischien ben ik faliet mischien ook niet.
Het zou dus kunnen dat ik voor langere tijd niet prik
[www.prikpagina.nl]
In de loop der jaren heb ik heel wat mensen de larohand mogen schudden ik hoop vele van jullie in betere tijden de hand te mogen schudden met een laro aan mijn zijde

Groeten Theo Kaufmann
mallow

Re: Kan m'n ei niet kwijt/heel erg off topic

Bericht door mallow »

theo.
ben met verbazing aan het lezen geweest als ik iets kan doen mail maar.

sterkte.........mario
Ron 110

Bericht door Ron 110 »

Theo,

Heb je wel ontmoet maar ken je niet, ik wens je ongelooflijk veel sterkte de komende tijd. Ben onder de indruk van het feit dat je zo open bent, ik hoop dat dat het verwerkingsproces ten goede komt.

nogmaals sterkte,

Ron 110
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Allemachtig Theo, wat moet je daar nu op zeggen.

Ik kan je op dit moment alleen maar heel veel sterkte wensen.

Irene
ook namens Richard
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Vreselijk ..............

Theo, Daniëlle, kinderen; ik hoop dat jullie de rust kunnen vinden om een goede oplossing voor al jullie problemen te vinden. Ik kan weinig voor jullie betekenen vrees ik. Dit Land Rover prikbord is niet bedoeld als medium voor religieuze uitspraken maar ik zal in mijn gebeden ook aan jullie denken. Dat jullie de kracht en de steun mogen vinden/ontmoeten om in vrede verder te gaan.

Met vriendelijke groet,

Bob Nonnekens
Plaats reactie