Klussen met Prikkers
Klussen met Prikkers
Hé Prikkers,
Vandaag was het klusdag in Naarden !!!!! Als tegenprestatie voor het beschikbaar stellen van het terrein met de Prikkersdag.
En morgen is er een herkansing voor diegene die het gemist hebben
Er is al veel gedaan, veel werkoverleg, en heel erg gezellig.
Er staan weer een paar foto's op onze site.
http:\\ploertje.fotopic.net
Richard & Irene
Vandaag was het klusdag in Naarden !!!!! Als tegenprestatie voor het beschikbaar stellen van het terrein met de Prikkersdag.
En morgen is er een herkansing voor diegene die het gemist hebben
Er is al veel gedaan, veel werkoverleg, en heel erg gezellig.
Er staan weer een paar foto's op onze site.
http:\\ploertje.fotopic.net
Richard & Irene
Klussen met Prikkers
Sorry
Streepjes stonden verkeerd scheef, nu staan ze goed scheef.
Misschien, als het meezit.
[ploertje.fotopic.net]
Richard
Streepjes stonden verkeerd scheef, nu staan ze goed scheef.
Misschien, als het meezit.
[ploertje.fotopic.net]
Richard
Re: Klussen met Prikkers
Helaas Richard kan geen foto van vandaag vinden laatste was van 26e juli???
Had vandaag ook wel willen komen maar moest pa helpen met zijn tankstation annex garage annex autohandel annex autoshop dus was weer drukdrukdruk
Over morgen weet het nog niet zeker als we thuis blijven wel, maar moeten misschien op familie bezoek (baalbaalbaal) anders kom ik zeker.
Erik Hof & Blackie 90 CHT TD5
Had vandaag ook wel willen komen maar moest pa helpen met zijn tankstation annex garage annex autohandel annex autoshop dus was weer drukdrukdruk
Over morgen weet het nog niet zeker als we thuis blijven wel, maar moeten misschien op familie bezoek (baalbaalbaal) anders kom ik zeker.
Erik Hof & Blackie 90 CHT TD5
Leuke foto's???????? Helaas ik kan ze niet vinden, dus ik kan de drukte niet vergelijken met die van de prikkersdag op 21 maart, maar heb het idee dat het toen VEEL DRUKKER was!!!!!!!, gek is dat toch??????. We hebben in ieder geval iemand vandaag een groot plezier gedaan en daarmee ook een goede stap gezet in de richting van de komende Prikkersdag.
groetjes Frank Korver en "Daktari" 109B Pickup 1979
groetjes Frank Korver en "Daktari" 109B Pickup 1979
Het was inderdaad reuze gezellig vandaag en fijn om wat terug te kunnen doen voor de familie Schmal. Adriaan en familie, bedankt voor de goede verzorging vandaag! Geniet maar lekker van het opgeruimde erf!
groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Het zit nog steeds niet mee. Om ± 21.15 nog steeds geen foto's
Fotopic wordt steeds langzamer.
Frans Bonnes
Fotopic wordt steeds langzamer.

Frans Bonnes
Klusdag noemt hij dat.
Fotodag zal je bedoelen, hij heeft alleen maar foto's gemaakt, maar niet geklust
Tenminste aan het aantal foto's te zien.
Nu heb ik natuurlijk zelf weinig te vertellen, ik was er niet bij.
Frans Bonnes
Fotodag zal je bedoelen, hij heeft alleen maar foto's gemaakt, maar niet geklust

Tenminste aan het aantal foto's te zien.
Nu heb ik natuurlijk zelf weinig te vertellen, ik was er niet bij.
Frans Bonnes
Wat een te gekke foto,s
Ik vroeg me af z,n tractor hoe ver zal hij komen in het modderbad ?
Oh ja ik weet het weer, Landrover is begonnen als tractor
vandaar dat ik me thuis voelde op de tractor.
Leuke dag geweest.
Tot morgen,
Henk Traktor ehh sorry, Darwin LW 88
Ik vroeg me af z,n tractor hoe ver zal hij komen in het modderbad ?
Oh ja ik weet het weer, Landrover is begonnen als tractor
vandaar dat ik me thuis voelde op de tractor.
Leuke dag geweest.
Tot morgen,
Henk Traktor ehh sorry, Darwin LW 88
Hoi,
Het ziet er erg gezellig uit. Ik probeer de evenementen een beetje bij te houden. Moet er wel bij zeggen, dat het een beetje in de buurt van Tilburg moet zijn. Gezien de leeftijd van mijn 109 S2. Dat van die brabantrit staat me wel aan. Hier ergens de blub in met een stel laro's na een regenachtige dag. Das gaaf natuurlijk. Als het niet te kort gepland word, ben ik er als de kippen bij. Ik weet er wel wat, maar dat is over het asvalt met de motor. Dat kan volgens mij, nooit de bedoeling zijn. Ik ben nog niet zo lang geleden met een paar laro's het veld in geweest. Daar was William ook bij. Die had zijn Traveltrut bij en reed dan ook voorop. Vraag me niet waar we geweest zijn, ik weet het echt niet. Het was wel leuk. Misschien heeft hij er wel zin in om zoiets weer eens te doen. Ff afwachten of hij hierop wil reageren.
Groetjes
de Gaus.
Het ziet er erg gezellig uit. Ik probeer de evenementen een beetje bij te houden. Moet er wel bij zeggen, dat het een beetje in de buurt van Tilburg moet zijn. Gezien de leeftijd van mijn 109 S2. Dat van die brabantrit staat me wel aan. Hier ergens de blub in met een stel laro's na een regenachtige dag. Das gaaf natuurlijk. Als het niet te kort gepland word, ben ik er als de kippen bij. Ik weet er wel wat, maar dat is over het asvalt met de motor. Dat kan volgens mij, nooit de bedoeling zijn. Ik ben nog niet zo lang geleden met een paar laro's het veld in geweest. Daar was William ook bij. Die had zijn Traveltrut bij en reed dan ook voorop. Vraag me niet waar we geweest zijn, ik weet het echt niet. Het was wel leuk. Misschien heeft hij er wel zin in om zoiets weer eens te doen. Ff afwachten of hij hierop wil reageren.
Groetjes
de Gaus.
Mooi werk lui !
Hulde aan alle vrijwilligers !
Flauw excuus misschien maar ik ben zelf mijn eigen tuin aan refurbishen dus ik kan niet.
Hulde aan alle vrijwilligers !
Flauw excuus misschien maar ik ben zelf mijn eigen tuin aan refurbishen dus ik kan niet.