Ik ben bezig met de koppeling.Nieuwe master, leidingen aangesloten, gevuld, ontlucht, Maar koppeling werkt niet. Ik denk zelf dat de platen plakken want de auto staat al een tijdje stil. Als ik bij de schakelpook in het bellhousing kijk beweegt de arm wel en wordt het diafragma ook ingeduwd. Ik kan de bak ook gewoon in de versnelling krijgen. maar kan dus niet ontkoppelen.
Ik heb nog geen remmen maar zou wel graag kunnen schakelen om straks de remmen te kunnen testen.
wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn en wat ik kan proberen.
gr stino
koppeling
Re: koppeling
Hoi Stino, een tijdje geleden kampte ik ook met een plakkende koppeling (hij kwam overigens wel los bij het rijden) en ook ik heb raad gevraagd op de prikpagina
en nuttige tips gekregen. Type een zoekopdracht met de naam :plakkende koppeling in en ga 60 dagen terug. Succes, groet Dirk.
en nuttige tips gekregen. Type een zoekopdracht met de naam :plakkende koppeling in en ga 60 dagen terug. Succes, groet Dirk.
Ik had laatst het zelfde probleem met een laro die heel lang stil gestaan heeft, ik heb hem in zijn versn. gestart en na twee keer kwam de plaat los.
Als je het doet moet wel je handrem het doen en/of iemand een stopblok voor de auto leggen. Maar het werkt !!!!
Als je het doet moet wel je handrem het doen en/of iemand een stopblok voor de auto leggen. Maar het werkt !!!!
ik had al geprobeerd om in de versnelling te starten, maar hij kwam niet los ( wel bijna de muur eruit, stond niet op de handrem) ik zal dat nog eens proberen.
Omdat ik nog geen remmen heb ( wel de handrem) kan ik dus niet echt rijden en remmen,Slepen is dus ook nog niet echt handig. Ik heb alle eerdere treats gelezen, maar daar kwam ik er niet mee uit.
groet stino
Omdat ik nog geen remmen heb ( wel de handrem) kan ik dus niet echt rijden en remmen,Slepen is dus ook nog niet echt handig. Ik heb alle eerdere treats gelezen, maar daar kwam ik er niet mee uit.
groet stino
Ik het het regelmatig met de landrover en de oplossing die ik gebruik is het volgende.
je zorgt dat iemant de koppeling in drukt en de auto in de eerste versnelling staat en de ander beweegt de auto heen en weer. vaak gebuurt dit doordat de auto vochtig is geweest en daarna weggezet voor enige tijd.
je zorgt dat iemant de koppeling in drukt en de auto in de eerste versnelling staat en de ander beweegt de auto heen en weer. vaak gebuurt dit doordat de auto vochtig is geweest en daarna weggezet voor enige tijd.
Ik zou toch maar eerst de remmen in orde maken.
En neem daar rustig de tijd voor.
Dennis B.
En neem daar rustig de tijd voor.
Dennis B.