mischien iets te duur?
Re: mischien iets te duur?
Zouden we niet nog enige foto's willen om hem eens wat beter onder de loep te nemen?
Paste vroeger op de kleintjes, maar dat lijkt nu voorbij
Groet Ruud.
Groet Ruud.
huh, mijn rode dame ziet er toch nog wel wat beter uit, heeft minder km, belettering klopt, het enige waar ik nog wel interesse voor had is die lier aan de voorkant, de rest mogen ze houden voor deze prijs.
janzzen.
janzzen.
Inderdaad. De eigenaar van de brandweer.
Hij rijdt top. Ziet er goed uit. Hoeft niet aan gesleuteld te worden. En hij staat in een stalling, dus heeft niets te lijden gehad wat betreft weer.
Heb er zelf te weinig tijd voor en zou het erg zonde vinden als ie alleen maar binnen staat.
Meer foto's staan op www.beukenkamp.net/terreinrijden onder het kopje 'Mijn Landrovers'
PS. Bieden mag. Het is een indicatie prijs. Een prijs die niet zo erg extreem hoog is. Heb ze duurder gezien.
Hij rijdt top. Ziet er goed uit. Hoeft niet aan gesleuteld te worden. En hij staat in een stalling, dus heeft niets te lijden gehad wat betreft weer.
Heb er zelf te weinig tijd voor en zou het erg zonde vinden als ie alleen maar binnen staat.
Meer foto's staan op www.beukenkamp.net/terreinrijden onder het kopje 'Mijn Landrovers'
PS. Bieden mag. Het is een indicatie prijs. Een prijs die niet zo erg extreem hoog is. Heb ze duurder gezien.