In je wildste dromen!
In je wildste dromen!
Ik denk dat mijn dag niet anders begon dan van vele anderen,
ei met spek snelle reparatie aan de stuurdemper. De bijrijderstoel weer vast bouten, om m'n vriendin en ik bij oma op visite te krijgen. Daarna wederom een familie bezoekje om daar m'n nieuwe bullbar te monteren en de auto vakantieklaar te maken. ik kan al niet wachten om weg te gaan!
na 's avonds het prikbord bezocht te hebben een dosis zondag avond films gezien te hebben en eingelijk net naar bed wilde gaan.....
Hoor ik niet ineens iets..?? iets kraakt een breek. bij de buren m'n auto?
onder in de winkel? nee toch? ik zag niemand....
HEEEEEY riep ik uit het raam en het werd ineens stil.
06-11 06 112 112 112!!!
bellen hard in keel zie ik iemand van het dak afdonderen va het gebouw naast ons!
melding gedaan, vriendin informeren die lekker ligt te slapen.kleren aan en naar buiten, lag helaas de maglite in de auto. sneaky uit de auto gehaald met het nodige lawaai helaas (je weet maar nooit waar die gast nog ziten probeer maar eens de deur van een landrover zachtjes dicht te doen!) komt de politie daar aan scheuren groot licht,
sta ik daar een beetje lullig met m'n lampie, stappen daar twee, jawel toch wel aantrekkelijke agentes uit! Ze zei dat ze me herkende van de winkel , das dan ook weer plezierig niet? verhaal gedaan bij beide, loopt daarop de een weg de straat uit. die daar achter ergens ineens die knakker tegenkomt,
de tweede agente staat nog met mij bij de auto's en merkt op dat zij de sleutels van hun auto niet heeft!! DOM DOM (blonD )
VRAAGT ZE MIJ OF IK WEL ACHTER DIE BOEF WEL AAN WIL RACEN!
de Disco was nog maar kort daarvoor gebruikt dus redelijk warm, alle lampen aan en ERACHTERAAN !
scheuren door de ''heftige'' stad Assen voor de toch wel schattige politie agente naast mij!.
dus... hartslag weer rustig, postkantoor weer dichtgetimmerd. kan Roland weer naar bed.....
je voelt em al, wij en de andere politie auto's en mensen konden hem helaas niet weer vinden...
en das een moment die ik wel direct even met jullie wilde delen.
gr,
RoLAndrover
de maatschappij daar rijdt jij ik bedoel dat ben jij....
Re: In je wildste dromen!
Jij maakt nog eens wat mee.
Hier in de Randstad zijn de inbrekers zo goed geoefend, die hoor je nooit.
Fijne vakantie gewenst.
Hier in de Randstad zijn de inbrekers zo goed geoefend, die hoor je nooit.
Fijne vakantie gewenst.
ik had er laatst 1 in de woonkmer staan. maar daar ik te duf was om echt te reageren heb ik schijnbaar gevraagd (volgens mijn vriendin) of ik hem ergens mee kon helpen.
en toen ik besefte wat er nu aan de hand was was de vogel gevlogen.
vette pech
en toen ik besefte wat er nu aan de hand was was de vogel gevlogen.
vette pech
je disco is gewoon te traag. volgende keer maar hopen dat ze het bos in vluchten heb je meer kans
ik had ook de 4x4 golf 100pk van m'n vriendin kunnen nemen, maar ja,..
op de een of andere manier dacht ik daar niet aan!
gr,
RoLandrover
op de een of andere manier dacht ik daar niet aan!
gr,
RoLandrover
het meest l*llige is inderdaad dat dat soort lui nooit in een serie 2 diesel aankomen....
janzzen
janzzen