bajatech.....??
bajatech.....??
op een gegeven moment zit je map favorieten voor de landrover zo vol dat je niet meer zoekt naar nieuwe sites....
Aangezien ik op vakantie ben geweest en dus wat meer energie heb dan normaal dahct ik dat het een goed idee was om weer eens te kijken naar nieuwe sites. Kom ik daar bajatech.nl tegen. Iemand ervaring met deze nieuwe site/dit bedrijf ??
Heb de indruk dat het alleen bestellen is en dat ze zelf geen winkel hebben.
Alvast bedankt maar weer.
Vr groeten, peter
Aangezien ik op vakantie ben geweest en dus wat meer energie heb dan normaal dahct ik dat het een goed idee was om weer eens te kijken naar nieuwe sites. Kom ik daar bajatech.nl tegen. Iemand ervaring met deze nieuwe site/dit bedrijf ??
Heb de indruk dat het alleen bestellen is en dat ze zelf geen winkel hebben.
Alvast bedankt maar weer.
Vr groeten, peter
Re: bajatech.....??
Op de homepage staat dat de artikelen ook opgehaald kunnen worden in Wormerveer, dus er is in elk geval een bezoekadres.
Dennis B.
Dennis B.
Het is familie van mij met heel veel Land Rover ervaring, vooral Range Rover en zeer veel Terreinrijervaring. Een van de eersten in de LRCH en betrouwbaar. Probeert nu nog goedkoper onderdelen te leveren dan de bestaande adressen en dat lukt nog vrij aardig ook. Er is nog niet zo veel in voorraad maar daarover kun je beter rechtstreeks bellen.
Peter,
Bajatech is een onderdeel van mijn bedrijf, zoals Robert dat al schreef probeer ik Laro onderdelen en aanverwante artikelen tegen scherpe prijzen aantebieden. jij hebt deels gelijk als ik een echte"winkel" zou hebben (die ik nu nog niet heb) zouden de prijzen omhoog gaan daar ik dan "overhead" moet gaan rekenen.
ik kan leveren binnen 5 werkdagen (voor de meeste artikelen) maar als je korting wilt en je de spullen niet direkt nodig hebt is het interesanter om het met een bulk mee te laten komen en dan zit er natuurlijk korting op.
ik heb meer dan 10j. ervaring in het sleutelen en het rijden met Land Rovers (deels profesioneel) en vond dat wat nu aangeboden werdt bij diverse "internet bedrijfen" beter kon en of uitgebreider vandaar "Bajatech".
mvg,
Roald Windrich
Team adventure
Bajatech is een onderdeel van mijn bedrijf, zoals Robert dat al schreef probeer ik Laro onderdelen en aanverwante artikelen tegen scherpe prijzen aantebieden. jij hebt deels gelijk als ik een echte"winkel" zou hebben (die ik nu nog niet heb) zouden de prijzen omhoog gaan daar ik dan "overhead" moet gaan rekenen.
ik kan leveren binnen 5 werkdagen (voor de meeste artikelen) maar als je korting wilt en je de spullen niet direkt nodig hebt is het interesanter om het met een bulk mee te laten komen en dan zit er natuurlijk korting op.
ik heb meer dan 10j. ervaring in het sleutelen en het rijden met Land Rovers (deels profesioneel) en vond dat wat nu aangeboden werdt bij diverse "internet bedrijfen" beter kon en of uitgebreider vandaar "Bajatech".
mvg,
Roald Windrich
Team adventure
Maar als jij samen werkt met: "wij werken samen met Rega parts & Autoparts en diverse andere bedrijven om een zo interesant aanbod van onderdelen en aanverwante artikelen te kunnen aanbieden." Is het dan niet voor mij goedkoper, om het direct bij die bedrijven te bestellen?
Groeten Edward, die heel dicht bij Wormerveer woont.
Groeten Edward, die heel dicht bij Wormerveer woont.
laat ik het zo zeggen Edward, als jij bij autoparts geen "garage houders korting" krijgt ben je bij mij goedkoper uit voor het voltalige assorti wat hun verkopen dit geldt dus ook voor niet Laro onderdelen.
doordat ik "groot" inkoop bij genoemde bedrijven heb ik scherpe prijs afspraken kunnen maken vandaar.
roald
doordat ik "groot" inkoop bij genoemde bedrijven heb ik scherpe prijs afspraken kunnen maken vandaar.
roald
Dank je, zal aan je denken, als ik wat nodig heb voor mijn RampRover.
Waar in Wormerveer is eigenlijk je afhaal adres?
Groeten Edward.
Waar in Wormerveer is eigenlijk je afhaal adres?
Groeten Edward.
Als je het weet niet moeilijk, het ligt tussen de Wandelweg en de Zaan in ter hoogte van Wormer.
Als je Plein 13 hebt gevonden ben je er al bijna.
Nardo.
Als je Plein 13 hebt gevonden ben je er al bijna.
Nardo.
inderdaad, oostelijk van het wilhelmina park 2e straat en westelijk van plein 13 kijk voor de gps coordinaten op www.lrch.nl onder "bedrijven, Noord Holland"
Roald
Roald
Hahahaha, daar fiets ik 4x per week langs, als ik op mijn fietsje van Oostknollendam naar mijn werk in Amsterdam ga.
Groeten Edward.
Groeten Edward.
Edward,
dan zit ik dus voor jou helemaal op de goede plek (je hoeft geeneens om te rijden voor je onderdelen)
roald
dan zit ik dus voor jou helemaal op de goede plek (je hoeft geeneens om te rijden voor je onderdelen)
roald
Roald,
ik heb de site van Bajatech bekeken en tevens wat prijzen vergeleken.
b.v. de SX overdrive van Rocky Mountain 1725 euro.
Bij Landro 1435 euro.
De gril van Rocky mountain: bij jou 62.89, bij landro 52.50.
Oliefilter conversie: 87.45 / 72.50 bij je collega.
Ook bijna alle andere onderdelen zijn bij jouw duurder.
Hoe verklaar je dat prijsverschil?
Ik bestel tegenwoordig bijna alle onderdelen bij Landro.nl en ik heb meestal de bestelling binnen drie dagen in huis.
En zijn prijzen zijn ook inclusief BTW. en volgens mij zijn de meeste onderdelen
van jullie van dezelfde fabrikant/leverancier.
groeten
Herman
ik heb de site van Bajatech bekeken en tevens wat prijzen vergeleken.
b.v. de SX overdrive van Rocky Mountain 1725 euro.
Bij Landro 1435 euro.
De gril van Rocky mountain: bij jou 62.89, bij landro 52.50.
Oliefilter conversie: 87.45 / 72.50 bij je collega.
Ook bijna alle andere onderdelen zijn bij jouw duurder.
Hoe verklaar je dat prijsverschil?
Ik bestel tegenwoordig bijna alle onderdelen bij Landro.nl en ik heb meestal de bestelling binnen drie dagen in huis.
En zijn prijzen zijn ook inclusief BTW. en volgens mij zijn de meeste onderdelen
van jullie van dezelfde fabrikant/leverancier.
groeten
Herman
Herman,
ik hou de advies verkoopprijzen van de importeur aan, als jij het het zelfde artikel ergens anders goedkoper kan krijgen, kan ik het altijd voor die prijs leveren.
Roald
ik hou de advies verkoopprijzen van de importeur aan, als jij het het zelfde artikel ergens anders goedkoper kan krijgen, kan ik het altijd voor die prijs leveren.
Roald