Beste prikkers ik heb een probleempje; ik ben de afgelopen twee weken van mijn vakantie bezig geweest een V8 uit een range over te zetten op mijn 110.
dit is allemaal aardig gelukt, maar nu zit ik met het probleem dat ik graag een oliekoeler wil aansluiten op mijn V8, en de schroefdraad van de oliekoeler (die overigens tussen het filter en de pomp zit) is groter als die op mijn pomp. dus nu kan en de koeler niet aan de pomp, en het filter niet aan de koeler. wat ik dus nodig heb is het busje wat in de oliekoeler komt waaraan de twee uiteinden schroefdraad zitten maar dan van een Range en niet van een 110. Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag,
Met vriendelijke groet
Jelle Oudhof
tegenvallertje met de oliekoeler
Re: tegenvallertje met de oliekoeler
Hoi Jelle,
Wat jij zoekt heb ik hier liggen. Een tussenplaat, een termostaat en dat verloopstuk waar jij het over hebt. Dus tja, als je interesse hebt moet je even langskomen. Ik woon in Beverwijk. Of mail me even.
Vr. gr. HarryS (110V8HarInky)
Wat jij zoekt heb ik hier liggen. Een tussenplaat, een termostaat en dat verloopstuk waar jij het over hebt. Dus tja, als je interesse hebt moet je even langskomen. Ik woon in Beverwijk. Of mail me even.
Vr. gr. HarryS (110V8HarInky)