Queen Mary II
Queen Mary II
Als je de QMII wil zien dan kan je live kijken op
[www.virtualvisit.nl]
Vanaf ongeveer 06:00 tot 17:00 ligt ze aan de Wilheminapier.
Ik ga morgen even kijken vanuit de Veerhaven
JW uit Larotterdam
[www.virtualvisit.nl]
Vanaf ongeveer 06:00 tot 17:00 ligt ze aan de Wilheminapier.
Ik ga morgen even kijken vanuit de Veerhaven
JW uit Larotterdam
Re: Queen Mary II
Vandaar dat er een mijnenveger in de weer is geweest,onder het begeleidend toezicht van 2 havendienstboten.
toch maar ff kijken of we er naar toe kunnen.
Groeten Theo Kaufmann
toch maar ff kijken of we er naar toe kunnen.
Groeten Theo Kaufmann
Hoi Ron,
Jij was toch bevoorrecht door je werkplek?
Ik ga waarschijnlijk vannacht al foto's nemen van de binnenkomst ter hoogte van Maassluis.
Daarna morgenmiddag bij haar aanlegplaats eea fotgraferen.
Weet iemand waar je de exacte (actuele) tijden kunt zien van aankomst etc?
grt,
Ron 110
Jij was toch bevoorrecht door je werkplek?
Ik ga waarschijnlijk vannacht al foto's nemen van de binnenkomst ter hoogte van Maassluis.
Daarna morgenmiddag bij haar aanlegplaats eea fotgraferen.
Weet iemand waar je de exacte (actuele) tijden kunt zien van aankomst etc?
grt,
Ron 110
Maar wel mooie foto's...... hopen dat het een heldere nacht is...
JW die niet gaat opstaan omdat die morgenavond zum Östriech farhst
JW die niet gaat opstaan omdat die morgenavond zum Östriech farhst
Theo,
Bij de doop van de Rotterdam kon ik bij Hotel New York goed foto's nemen van de voorzijde, ik hoop dat dit morgen ook weer lukt!!
Groetjes,
Ron.
Ik probeer het vanuit het scheepvaart kwartier. Wellicht kan de QMII samen met Ketelbinkie.
ergens voor Dewi Sri moet het wel lukken als er geen kustvaarders liggen tenminste. Anders ga ik het op de kaap proberen, volgens mij moet je vanaf daar het hoekje op kunnen kijken en dan kijk je de QMII recht op de boeg
JW
ergens voor Dewi Sri moet het wel lukken als er geen kustvaarders liggen tenminste. Anders ga ik het op de kaap proberen, volgens mij moet je vanaf daar het hoekje op kunnen kijken en dan kijk je de QMII recht op de boeg
JW
Aan het einde van de oude maasweg havennr 4030 kun je langs het gebouw van het nautisch service center tot aan het smalle gedeelte in de nieuwe waterweg komen. Je hebt een mooi beeld van voren, van opzij en natuurlijk van achteren.
De laatste berichten volgens de scheepstijdentabel was een verwachtte aankomst rond 2.25 uur. Hoek van Holland. Rond een uur of 5.30 a 6.00 zal zij aanleggen bij de Holland Americakade.
RuudvS
De laatste berichten volgens de scheepstijdentabel was een verwachtte aankomst rond 2.25 uur. Hoek van Holland. Rond een uur of 5.30 a 6.00 zal zij aanleggen bij de Holland Americakade.
RuudvS
Hoi Ruud,
Kun je die scheepstijdentabel ergens op internet volgen?
Ron 110
Kun je die scheepstijdentabel ergens op internet volgen?
Ron 110
Ron,
Probeer deze url maar eens. [zeetijd]
Normaal gesproken kijken wij via onze interne systemen. Voor de goede orde 'ik ben werkzaam bij het Havenbedrijf ' vandaar.
Wel handig, zo kom ik ook vrij snel te weten hoe de ontwikkelingen zijn met de maasvlakte.
groeten,
RuudvS def90tdi
Probeer deze url maar eens. [zeetijd]
Normaal gesproken kijken wij via onze interne systemen. Voor de goede orde 'ik ben werkzaam bij het Havenbedrijf ' vandaar.
Wel handig, zo kom ik ook vrij snel te weten hoe de ontwikkelingen zijn met de maasvlakte.
groeten,
RuudvS def90tdi
Ruud die laatste link gaat niet echt werken 
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Jammer.
Dus toch nog een interne link.
Vertrek van de QMII is gepland op 16.45 uur.
RuudvS
Dus toch nog een interne link.
Vertrek van de QMII is gepland op 16.45 uur.
RuudvS