Terug uit Billing.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bas Wit

Terug uit Billing.

Bericht door Bas Wit »

Ha allen,

We (mijn pa en ik) zijn een uurtje geleden terug gekomen uit Billing na een lang nachtje. Enorm leuk weekend gehad en zo ontzettend veel landrovers en spullen gezien.

We zijn vanaf de boot in Duinkerken met Bowy, Roelof, Gijs, Jorrit, Karen, Jeroen en Hans meegereden. Bowy blies zijn tussenbak op ongeveer 50 km na Dover en Hans Hoekstra heeft hem met een sleeplint van 1.50 m naar Billing gesleept inclusief uitstapje naar de buitenwijken van London in de spits.

's avonds een warm welkom van Anton en Marjan die al een prachtige party tent hadden staan. Bowy heeft een nieuwe bak gekocht voor 40 pond en een krat bier en die er in een middagje ondergesleuteld. Gijs heeft in de stromende regen zijn nieuwe veren gemonteerd, al met al een goed sleutel weekend.

Enige pech die wij hadden op de terug weg is dat de accus niet meer opgeladen konden worden. De Dynamo was nog prima in orde, maar de accus werden niet voller, dus af en toe een duwtje (zoals van de boot).

Volgend jaar weer, wij hebben genoten!

Grt Bas en Frans Wit
Foxhunters Anton

Re: Terug uit Billing.

Bericht door Foxhunters Anton »

He' Bas!

Dat hebben jullie snel gedaan, wij zijn ook net thuis.
Het was inderdaad een geweldig weekend. Ik heb gehoord dat bowy nog wat extra banden voor mij gevonden heeft. zal nu wel een aardige stappel op het roofrack worden.;-)

Anton (eerst maar weer even bij tanken.)
Chris 110

Bericht door Chris 110 »

Hebben jullie wel genoeg onderdelen ingeslagen om het tot volgend jaar (sleutelend) uit te kunnen zingen??

Chris 110
www.opwielen.nl
Foxhunters Anton

Bericht door Foxhunters Anton »

Het was maar goed dat we met de 90 waren, en het budget gelimiteerd was, anders hadden we nog veel meer meegeneomen.
Aan de sleutel woede van Bowy en Gijs gemeten, en natuurlijk Bas en Frans, zijn ze morgen al weer uitgesleutels, want die hebben toch iedere dag wel een steeksleutel in de hand gehad.
Topper dit weekend was die hollandse knul die naar billing gesleept is en daar een complete versnellingsbakwissel uitvoerde in minderd dan drie uur.

Anton
Bas Wit

Bericht door Bas Wit »

Er zal nog wel iets gesleuteld moeten worden, die koppelingscilinder zit er nog niet in...

Anton, de bandjes zijn met ons meegekomen en liggen nu in de Wijk. Kijk maar even hoe je ze bij jou wilt krijgen.

Grt Bas
foxhuntersAnton

Bericht door foxhuntersAnton »

kom ik helpen die koppelingscilinder erin sleutelen.

Anton
Bas Wit

Bericht door Bas Wit »

Graag! Koffie en gevulde koeken staan wel klaar!
Dorris

Gevonden voorwerpen Billing.

Bericht door Dorris »

Beste mensen en in het bijzonder
Karin, Marjan, Petra, Bowy, Gijs, Jorrit, Hans, Jeroen, Anton, Tinus, Bas en Frans,

Heb enorm genoten
Helaas als 3e bijrijder mee heen en terug, Gijs dank daarvoor.
En jullie allemaal Graag volgend jaar opnieuw: 15 16 17 juli 2005

Nu weer thuis. Helaas mijn blauwe nylon jack niet bij de spullen die ik meegenomen heb. Laatste keer dat ik hem aanhad was bij mij laatse koop-actie op zondag middag om 16.30.
Erin zitten de douche gordijn klemmetjes waarmee de wanden van Antons feesttent gemonteerd waren, en een super grote tyre rip.
Indien iemand hem toevalling bij zijn spullen vindt graag even een berichtje.

so long Roelof
Plaats reactie