hoera vandaag kon ik mijn Laro bij SMB ophalen. omdat de wagen mij al een beetje in de steek gelaten heeft heb ik besloten de wagen "De Groene Schavuit" te noemen. meteen uitgeprobeerd en inderdaad geen geklonk en gebonk meer. vervolgens ff een leuk modderpaadje opgezocht en iets te veel gas geven en ineens grip krijgen resulteerde in een mooie zwieper naar links waarbij ik ternauwernood een boom kon ontwijken. achteraf zagen we dat ik de boom tochgeraakt had(was gelukkig maar een schampschot) nadatik de schors van mijn bumper afgeveegd had zijn we nog wat andere zandpaadjes ingereden en zo op het gemakkie naar huis getuft dus als er van het weekend nog ergens iets te rijden is : ik kan weer
hoi hoi hoi
groetjes Gheert.
De groene schavuit
Re: De groene schavuit
Jij een mooi dag gehad .Ik denk dat de meeste op vakantie zijn en zelf heb ik nog niet de beschikking over mijn voertuig, dus het terrein in zal niet meevallen denk ik.
Ach dat heb ik wel eens vaker gedacht en dan sta je toch nog met 7 laro's op zondag in Almere.De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.
Ach dat heb ik wel eens vaker gedacht en dan sta je toch nog met 7 laro's op zondag in Almere.De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.
Re: De groene schavuit
Gheert, ben je wél zuinig op groen!!
Jan
The shiny GREEN NoMud
Jan
The shiny GREEN NoMud