slaolie
Re: slaolie
Geert,
Doe een zoekopdracht onder "zonnebloemolie" of onder "recept", we hebben er afgelopen week uitvoerig over gesproken.
Succes,
John
Doe een zoekopdracht onder "zonnebloemolie" of onder "recept", we hebben er afgelopen week uitvoerig over gesproken.
Succes,
John
Rijdt best hoor
Alhoewel ik het toch een beetje vreemd blijf vinden.
En dan ook nog dat zonnebloem olie agresiever is dan diesel vindt ik wel een leuke.
JW
Alhoewel ik het toch een beetje vreemd blijf vinden.
En dan ook nog dat zonnebloem olie agresiever is dan diesel vindt ik wel een leuke.
JW
Ik ben al overgestapt.
Alles wordt in Shell diesel gebakken, minder agresief
Alles wordt in Shell diesel gebakken, minder agresief
Ja maar het boert zo rottig op.........
en het effect in combinatie met een peuk of gezellig kaarslicht is ook iets minder
JW
en het effect in combinatie met een peuk of gezellig kaarslicht is ook iets minder
JW
Ik hoorde dat Koopmans al druk bezig was, deze kerst alle pakken oliebollenmix te veranderen in dieselbollenmix...
Groeten Edward.
Groeten Edward.
Wordt in Duitsland al veel gedaan..tenminste..er zijn veel Duitse sites over dit onderwerp.Maar voor zover ik weet is het in Nederland verboden om op een andere
brandstof te rijden dan diesel,benzine of gas.....Of ze moeten ook accijns gaan heffen op frituurolie.Worden de frieten wel erg duur
Verder schijnen de injectiepompen van CAV ook niet echt tegen slaolie te kunnen.
brandstof te rijden dan diesel,benzine of gas.....Of ze moeten ook accijns gaan heffen op frituurolie.Worden de frieten wel erg duur

Verder schijnen de injectiepompen van CAV ook niet echt tegen slaolie te kunnen.
de ouwe lijnbranstofpompen van mercedes diesels met eigen motoroliesmering slikken echt alles maar met die juffershondjes van een cav pomp op ouwe landrovers zie ik het vooralsnog niet echt zitten.
groet, tom
groet, tom
Re: slaolie Ervaringen in duisland
[www.fmso.de]
op deze site staan de ervaringen van duitse autobezitters.
gr,
RoLandrover
op deze site staan de ervaringen van duitse autobezitters.
gr,
RoLandrover