stuurbekrachteging
stuurbekrachteging
Hallo
Ik heb een LR 110 V8 van '90 alleen zonder stuurbekrachtiging met een stuurhuis met 4 bouten. Nu wil ik hier graag stuurbekrachtiging op zetten. Hoe kan ik dit het beste aanpakken.
Wat zijn de mogelijkheden
Moet deze ook uit een LR 110/90 komen of kan ik ook een stuurhuis en pomp en toebehoren van een discovery of range rover gebruiken?
Hoe ga ik dat doen met de hydroliekpomp? (speciaal type voor de V8?)
kan ik deze zonder problemen op de V8 plaatsen?. Andere poelie of een andere landgere Vsnaar? en de bevestiging?
En ik ben natuurlijk op zoek naar de onderdelen die ik voor deze ombouw nodig heb. Dus heb je wat liggen of weet je waar ik het kan vinden hoor ik het graag.
Alle info is welkom.
Groeten Joris 110V8zonder stuurbekrachtiging/902.5D
Re: stuurbekrachteging
Hoi Joris, ik heb een 110 uit '86 en ik heb hiet ook eerst de stuur bekrachtiging van een 110 in geboud dit ging probleem loos, een stuur bekrachtigd stuurhuis gekocht en een pomp, de slangen en een resevaatje. Nu had Knook (Purmerent) mij vereld dat dit een gereviceerd stuurhuis was, maar alleen de buitenkant was opgelapt, dus ik hab binnen een jaar al een 1/4 slag speling. en ik ben er nu een van een Rangerover aan het inbouwen, dit ging probleem loos tot ik de slangen wilde aansluiten, dit verschilt namelijk. Ik ben nu dus opzoek naar slangen met de verschillende koppelingen. Maar volgens mij moet het verder probleemloos passen.
Succes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Succes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
tip: probeer altijd een compleet setje te bemachtigen. er zijn meerdere soorten aansluitingen voor de slangen.
alle stuurpompen passen, Verschil in olie opbrengst van de pompen zou kunnen.
Ik denk dat een RR pomp het beste zou passen (Bevestigingsbeugel?)
Anton
alle stuurpompen passen, Verschil in olie opbrengst van de pompen zou kunnen.
Ik denk dat een RR pomp het beste zou passen (Bevestigingsbeugel?)
Anton
Heb nog wel een compleet setje liggen (200Euro), inclusief nippels, zonder slangen.
Als er iemand belangstelling heeft lees ik het wel.
Huub
Als er iemand belangstelling heeft lees ik het wel.
Huub
Hallo Huub
heb wel intresse
Als je tijd hebt bel me even op ik heb wat vragen.
06-11014634
groeten joris