Huub, ik dacht gelezen te hebben dat jij een schutbord wilde laten verzinken. Hoever ben je ermee?
Ik heb ook interesse om dat te laten doen. Dan is werkelijk alle staal te verzinken aan de wagens.......
Bij mij is alleen het schutbord "nog" niet vezinkt, verder alle beugels steunen en chassis wel. Ik heb een splinternieuw ex leger schutbord klaar staan voor montage.
Noud 88
Vraag aan Huub Pennings
Re: Vraag aan Huub Pennings
Van de deurtjes zelf niet (helaas). Dus dat zullen wel gewoon nieuwe moeten worden. Het frame van het bovenste achterklepje wordt wel verzinkt.....
De alu-plaat zit gefelst en gepopt. Ik pak een nieuwe plaat, zonder felskanten. Het frame lijm ik met karroserielijm op het frame en de popnagels gaan er ook weer in, dan zit eea ook mechanisch vast.
De alu-plaat zit gefelst en gepopt. Ik pak een nieuwe plaat, zonder felskanten. Het frame lijm ik met karroserielijm op het frame en de popnagels gaan er ook weer in, dan zit eea ook mechanisch vast.
Re: Vraag aan Huub Pennings
Ga het overmorgen bij het galvaniseerbedrijf ophalen, gelet op mijn voorgaande ervaringen verwacht ik geen speciale problemen behalve wat thermische plooien in de gladde plaatdelen.
Kosten stralen 75 Euro, galvaniseren 35 Euro.
Zal wel wat foto's maken en tzt publiceren.
Groetjes,
Huub
Kosten stralen 75 Euro, galvaniseren 35 Euro.
Zal wel wat foto's maken en tzt publiceren.
Groetjes,
Huub