HELPIE HELPIE,
nog een paar dagen te gaan en dan de RDW proef nu hebben we nog 1 probleempje de remkracht achter is 3 tot 4 groter dan voor en dat hoort niet ( gaat ie rare dingen doen met remmen ) Kan het zijn dat de remveiligheidschakelaar niet meer in het midden terug komt en dat daardoor meer remkracht kan worden veroorzaakt op de achterwielen. We weten bijna zeker dat hij niet meer in het midden staat omdat we een doorverbinding meten op de twee schakelpootjes. Wie kan ons nog even met een goede raad bijstaan, voor als nog kunnen we er vanuit gaan dat er geen lucht in de leiding zit en derg. want dat hebben we inmiddels al zo vaak bij de hand gehad.
grt Frank en Henk
Remdruk HELP HELP
Re: Remdruk HELP HELP
Hoi Jan W
Het gaat om een SIII 109 6 cylinder benzine bj 1979 civiele uitvoering Pick-up
Grt Henk en Frank
Het gaat om een SIII 109 6 cylinder benzine bj 1979 civiele uitvoering Pick-up
Grt Henk en Frank
Re: Remdruk HELP HELP
je kan typen dus ook lezen dus lees het haynes boek o het is in engels
dus open de tegenover liggende rem trap hard op je pendaal sluit de ontluchting weer en hoop dat de pen weer in het midden staat. als je te hard trapt schiet hij door en begin je weer opnieuw met de andere cylinder
dus open de tegenover liggende rem trap hard op je pendaal sluit de ontluchting weer en hoop dat de pen weer in het midden staat. als je te hard trapt schiet hij door en begin je weer opnieuw met de andere cylinder
Re: Remdruk HELP HELP
Weet je zeker dat je leidingen op de hoofdrem cilinder niet hebt omgewisseld,
normaal wordt er aan de voorremmen meer vloeistof geleverd dan aan de achterremmen, hierdoor krijg je de juiste remkracht verdeling.
Succes met zoeken, Victor Rutten
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
normaal wordt er aan de voorremmen meer vloeistof geleverd dan aan de achterremmen, hierdoor krijg je de juiste remkracht verdeling.
Succes met zoeken, Victor Rutten
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"