vervoer naar de UK (cilinderkoppen)
vervoer naar de UK (cilinderkoppen)
Ik heb net een nieuwe gasflowed head bij Turner Engineering gekocht (www. turner-engineering.co.uk). Deze zal aan mij opgestuurd worden, maar ik moet 'statiegeld' betalen wat ik weer terug krjig als ik de oude kop inlever.
Nu heb ik nog een kop liggen die naar hen toe moet en er komt er nog een op de stapel als de andere kop geleverd word. De verzendkosten zijn echter bijna net zo hoog als het statiegeld.
Daarom ook deze vraag. Is er iemand die as zomer naar Engeland gaat en in de buurt van Turner komt die deze koppen voor mij mee wil nemen. Volgens Frida Turner is het een uur rijden vanaf Dover en anderhalf uur vanaf Harwich.
Iemand met ruimte in de auto en de zin om eens bij een interessant Land Rover bedrijf te gaan kijken in Engeland. Frida spreekt Nederlands, dus dat ik ook geen probleem bij de/een rondleiding.................(eventueel)
Greetz, Maarten
Re: vervoer naar de UK (cilinderkoppen)
Met wie verstuur je het dan zit veel verschil in.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
He Martijn,
weet jij een 'goedkope' vervoerder dan?
Greetz, Maarten
Ik weet niet hoe hoog het statiegeld is, maar de tarieven naar Engeland met TPG-post zijn niet zo heel erg hoog. Dit weet ik uit ervaring.
Misschien zijn er wel bedrijven die het nog goedkoper kunnen.
Kijk eens op de site van TPG
[www.tpgpost.nl]
Frans Bonnes
Misschien zijn er wel bedrijven die het nog goedkoper kunnen.
Kijk eens op de site van TPG
[www.tpgpost.nl]
Frans Bonnes
He Maarten als ze ook naar Billing gaan kan ik ze wel meenemen....
Cheers Bowy
mail anders even
Cheers Bowy
mail anders even
succes met je kop maar ik zou het niet laten doen door turner
heb net een motor van hun uit elkaar gehaald 30000km oud en zo gaar als ik weet niet wat HMR had dit soort werk nog nooit gezien hadden de bussen in de motor gekit en de klep rubber niet eens vast gezet waardeloos werk.
ik weet dat er een hoop mensen dit een goed bedrijf vinden maar het werk is dan ook echt engels en geen zak waard.
laat hem maar gewoon in nl maken wel meer kwijt maar wel kwaliteit
de groeten
bas
heb net een motor van hun uit elkaar gehaald 30000km oud en zo gaar als ik weet niet wat HMR had dit soort werk nog nooit gezien hadden de bussen in de motor gekit en de klep rubber niet eens vast gezet waardeloos werk.
ik weet dat er een hoop mensen dit een goed bedrijf vinden maar het werk is dan ook echt engels en geen zak waard.
laat hem maar gewoon in nl maken wel meer kwijt maar wel kwaliteit
de groeten
bas
Hoi Bas,
Zo'n bericht doet mij toch altijd weer even achter mijn oren krabbelen, maar ik heb in het verleden al een kop bij hen gekocht en goede ervaringen daarmee (totdat ik 3000km met een kapotte koppakking reed, toen waren motor en kop gescheurd)
Ze geven twee jaar garantie met onbeperkte km, dus dat risico durf ik wel aan. Heb je contact met (Frida) Turner opgenomen over jouw ervaringen???
Greetz, Maarten
ja en kreeg geen ractie .sorry voor waarschuwing maar die mensen die ik de defender voor heb moeten maken doen dat wel zijn nu samen met alles 12500 euro ligter knook trend had ze namelijk al 9000 euro voor motor ombouw gevraagt echt een schade maarja.veel succes met je kop dan
groeten bas
groeten bas